Inlägg: 2043393
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Någon som hört hur det är med Molin å hans hand ? Om det nu var det som hände ?
Sv: A proposito de nada
{8399}: Lite 50/50 på den fan. Kan gå jävligt bra samtidigt som det kan gå jävligt fel. Kommer ihåg när vi slog ut Färjestad i åttondelen. Färjestad hade ett jävligt bra lag där som han inte fick ut max ifrån, samtidigt som han har lyft Skellefteå trots en medioker trupp.