Inlägg: 2043417
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sundlöv förhandlar just nu bara med Danielsson och Molin om förlängningar. Däremot blir jag lite orolig när jag läser detta:
” Det kan vara någon till (utöver Molin och Danielsson) vi vill försöka behålla också. Men det finns inte så många lediga platser, menar Micke Sundlöv.”
Vilken spelare är ens på kartan att behålla?
” Det kan vara någon till (utöver Molin och Danielsson) vi vill försöka behålla också. Men det finns inte så många lediga platser, menar Micke Sundlöv.”
Vilken spelare är ens på kartan att behålla?
+ 6
Överlag undrar jag dessutom VAD det är som Dackell har gjort så otroligt fel, rent konkret, eftersom det ser ut som att han blivit nån sorts syndabock för exakt allting som man anser ha gått fel i föreningen.
Mao: hur mkt "skada" hann Dackell isf verkligen ställa till med under sin korta tid som sportdirektör?