Inlägg: 2127430
Sv: A proposito de nada
Inga roliga nyheter, var såklart väntat. Men nyheten var sämre än jag trodde.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8846}:
Det var katastrofalt dåligt för vårat Brynäs,
men tar man ett steg bakåt och ser på bedömningen så var den inte orimligt hård tyvärr.
Ska detta spel bort måste det till hårda tag.
Men det var extremt olyckligt att vi drabbats.
Sen lönen.
Ok vi behövde kompl.med bättre spelare,
så stod det mellan att ta beslutet att signa till den siffran eller stå utan spets så gjorde sundlöv rätt.
Men det är konstigt att vi ofta verkar behöva betala mer än konkurrenterna, tom för tvivelaktiga spelare.
Det var katastrofalt dåligt för vårat Brynäs,
men tar man ett steg bakåt och ser på bedömningen så var den inte orimligt hård tyvärr.
Ska detta spel bort måste det till hårda tag.
Men det var extremt olyckligt att vi drabbats.
Sen lönen.
Ok vi behövde kompl.med bättre spelare,
så stod det mellan att ta beslutet att signa till den siffran eller stå utan spets så gjorde sundlöv rätt.
Men det är konstigt att vi ofta verkar behöva betala mer än konkurrenterna, tom för tvivelaktiga spelare.
+ 1