Inlägg: 2178569
Sv: A proposito de nada
Silly: Ja Janne vore ju kanon att få in, han har ju varit med och sett hur de jobbar i en framgångsrik förening och är värd en ny chans i Brynäs.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}:
vad skulle det kosta att bryta kontrakten med icke-tränarna i nuläget?
vad skulle det kosta att bryta kontrakten med icke-tränarna i nuläget?
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8399}: Inte säker på att Janne Larsson vill tillbaka, var väl inte så kul för honom sist han fick kicken. Apropå välskötta föreningar och ledning menar jag.