Inlägg: 2181862
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Det jag tyckte mest om med matchen sist var Josef och Ekmans ständiga matchcoachande. Det är något vi ligger väldigt långt efter med i Sverige. Till och med Conor McDavid blir bänkad i tre byten om han slarvat eller bara inte är i slag för dagen. De bästa och, för stunden, hetaste spelarna ska alltid spela. Tycker om det.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen:
timingen illa vald, om det nu inte endast är sportbladet som vill sälja nyheter.............
timingen illa vald, om det nu inte endast är sportbladet som vill sälja nyheter.............