Inlägg: 2206510
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
#33: Det är ju inte Gunnar somnsatt planer på verksamheten. Han ska kolla vad som behövs förbättras.
Det man kan fråga sig.
Vem beställde genomlysningen?
Styrelsen eller MC?
Såg styrelsen redan då att MC fuckade upp rejält.
Eller var det MC som såg att styrelsen fuckade upp hans arbete?
Snackade bara MC skit.
Eller va han bakbunden av en inkompetent styrelse.
Det kommer visa sig på MC:s nästa jobb.
Gör han det bra där, då vet vi att det va styrelsen det va fel på.
Det är såna frågor som Gunnar har kollat på tror jag.
Nu finns få personer på ledande kvar. Så komma med svar på våra frågor i detta läget är att önska regnbågen.
Det man kan fråga sig.
Vem beställde genomlysningen?
Styrelsen eller MC?
Såg styrelsen redan då att MC fuckade upp rejält.
Eller var det MC som såg att styrelsen fuckade upp hans arbete?
Snackade bara MC skit.
Eller va han bakbunden av en inkompetent styrelse.
Det kommer visa sig på MC:s nästa jobb.
Gör han det bra där, då vet vi att det va styrelsen det va fel på.
Det är såna frågor som Gunnar har kollat på tror jag.
Nu finns få personer på ledande kvar. Så komma med svar på våra frågor i detta läget är att önska regnbågen.
Sv: A proposito de nada
#33: Angående hemligheter så kan det ju vara kopplat till analyser av hur vissa personer sköter sina roller o s v och det kan vara känsligt (ej tillåtet?) att gå ut med sådant. Gissning.
Nä, pengar, bara pengar ligger bakom(tror jag)