Inlägg: 2214048
Svarskommentarer
Sv: Riktigt illa ute
Enaranger: Det kommer naturligtvis att dyka upp några backar framåt hösten då det alltid finns några kontraktslösa.
Pratar om här och nu!
Pratar om här och nu!
Sv: Riktigt illa ute
Enaranger: Torpedhockey var väl en av dom spelsystem som Sjödda hade i bakfickan säsongen 18/19. ”Vi har flera spelsystem som vi kan spela”, sa Sjödda på den numera berömda upptaktsträffen.
Sv: Riktigt illa ute
Enaranger: Tja, att bara spela med 4 backar är ungefär lika ologiskt som att göra Alcen till sportchef, så helt uteslutet är det nog inte.
De kanske gör om Andersen till målis också..?
Inte heller det skulle vara omöjligt i den här föreningen. Allt kan hända!
De kanske gör om Andersen till målis också..?
Inte heller det skulle vara omöjligt i den här föreningen. Allt kan hända!
+ 5
Du har säkert rätt (eller troligen inte).
Brynäs kommer naturligtvis bara ha 4 backar i truppen den här säsongen och köra med torpedhockey.