Inlägg: 2248725
Sv: A proposito de nada
SWEATT: håller med dig. Jag tycker inte att Edlund är speciellt bra. Men det betyder inte att jag tycker att han är partisk. Det är otroligt få som är det i TV rutan. Radiosportens extrasändningar är en annan femma men det är ju mycket pga att det är lokala förmågor där.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Inkazar: Bulan när han tränade Brynäs blev en gång riktigt förbannad på Edlund för ett inte så genomtänkt fråga. 😁
+ 3