Inlägg: 2372521
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Tror du Vejdemo blir ssiste man in innan alcen sätter lapp på luckan?
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Jag delar dina 2 första linor. Det borde vara det enda rimliga.
Men jag tänker på backsidan och då speciellt Theo.
Du placerar honom i andra backpar.
Anser du att han är så pass bra just nu att han är lagets bästa möjliga på den platsen - eller är det mer jaget före laget och vi ska titta på Theos personliga utveckling före lagets helhetsprestation för att kunna plocka poäng i tabellen?
Men jag tänker på backsidan och då speciellt Theo.
Du placerar honom i andra backpar.
Anser du att han är så pass bra just nu att han är lagets bästa möjliga på den platsen - eller är det mer jaget före laget och vi ska titta på Theos personliga utveckling före lagets helhetsprestation för att kunna plocka poäng i tabellen?
Lindbäck - Veviläinen
Kinnvall - Bertilsson
Lindstein - Sklenička
Johannesson - Friman
Hedberg (Bergman)
Rödin - Larsson - Scott
Palve - Björninen - Timashov
Olesen - Vejdemo - Strömgren
Eklind - Ölund - Kvist
(Birgersson/Ljungkrantz)
PP1:
Sklenička - Point
Kinnvall - Vänster
Rödin - Höger
Larsson - Framför mål/Slottet
Björninen - Runt kassen/Bakom mål
PP2:
Johannesson - Point
Scott - Vänster
Palve - Höger
Vejdemo - Framför kassen/Slottet
Timashov - Runt kassen/Bakom mål