Inlägg: 2405628
Sv: A proposito de nada
Är det någon som vet när spetsforwarden ansluter? Augusti? Nix! September? Nej. Oktober? Nja... nej! November?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Många andra lag som tagit in spets medans Brynäs tittat på tycker du?
+ 7
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Lars-Erik Spets har väl lagt av?
För det var väl han du menade?
För det var väl han du menade?
+ 1