Inlägg: 2845986
Sv: A proposito de nada
Supportern: Det påminner lite om Brynäs 2017. Ett lag som har allt förutom målvaktsspelet. Om Färjestad går långt är det inte tack vare mv-spelet, utan "trots" mv-spelet. Ironiskt nog hade Brynäs antagligen vunnit guld 2017 om man hade hämtat hem Lindbäck då (man hade möjlighet men tackade nej).
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: utan en bra målvakt vinner man inte. Så skönt att vi just nu inte har det problemet iaf :)
+ 3