Inlägg: 3035749
Sv: A proposito de nada
Inte kollat Brynäs nyheter på ett tag. Går in ikväll och kikar. Sekten påväg att utökas.. Kolan .... 😅
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Håller mer dig här. Samt så är du ju lite rolig. Kioskansvarig.. Kolans svärmor var väl det för typ 20 år sedan väl?
Hans fru Therese var iallafall duktig i dåvarande Brynäs damlag.
Kolan är känd för att vara slö... här är man ju ute och cyklar helt.
Musse har väl 150 papp bara att sitta hemma i Sthlm men är ett så mycket bättre alternativ.
Gissar att det kostar att lösa han från LHC.
Kolan tror jag är helt fel väg för Brynäs.
Hans fru Therese var iallafall duktig i dåvarande Brynäs damlag.
Kolan är känd för att vara slö... här är man ju ute och cyklar helt.
Musse har väl 150 papp bara att sitta hemma i Sthlm men är ett så mycket bättre alternativ.
Gissar att det kostar att lösa han från LHC.
Kolan tror jag är helt fel väg för Brynäs.
+ 5