Inlägg: 3038135
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Han verkar inte vara någon som fäster sig vid en specifik arbetsgivare. Jag skulle inte bli förvånad om han hamnar i ytterligare en SHL-klubb om två år när hans kontrakt går ut.
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Noel Gunler kan gärna spela i Djurgården, ingen som gjorde avtryck på mig iallafall när han var i Brynäs, vet oxå att Bulan inte grinade när han lämnade Luleå, ganska vek i mitt tycke.
+ 4
Är väl främst förknippad med Luleå som sagt.