Inlägg: 3038410
Sv: A proposito de nada
Peja: Hur var diskussionen kring Red Bull på årsstämman? Jag missade tyvärr mötet.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
magr: Hur var diskussionen kring Red Bull på årsstämman? Jag missade tyvärr mötet.
Vet inte om det blev så mycket diskussion. Motionären fick redogöra för sin motion. Därefter så redogjorde ordföranden (Conny Jonsson) på varför man tyckte att motionen skulle avslås. När det blev dags för votering så begärde ordförande ordet igen och kallade upp Svedman. Svedman meddelade då att Brynäs även hade ett annat, separat, eget avtal med Red Bull till ett betydande belopp som också då skulle försvinna om denna motion gick igenom.
Därefter blev det votering och motionen röstades ner i kraftig majoritet.
Vet inte om det blev så mycket diskussion. Motionären fick redogöra för sin motion. Därefter så redogjorde ordföranden (Conny Jonsson) på varför man tyckte att motionen skulle avslås. När det blev dags för votering så begärde ordförande ordet igen och kallade upp Svedman. Svedman meddelade då att Brynäs även hade ett annat, separat, eget avtal med Red Bull till ett betydande belopp som också då skulle försvinna om denna motion gick igenom.
Därefter blev det votering och motionen röstades ner i kraftig majoritet.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Hej på er. Jag går på mitt jobb som målare och lyssnar på olika poddar hela dagarna.
Allt från sport till politik och samhällspoddar.
Denna podden är ju över mitt förstånd egentligen 8 av 10 gånger, då jag är helt analfabet på vad dom pratar om.
Podden inriktar sig mest till AI användare och vurmare.
Jag är inget av dom..
Men ibland så har dom intresseranta ämnen som även jag förstår.
Detta avsnitt är ett sådant.
Tror att jag med värme kan rekommendera podden till Er som arbetar mer med huvudet än med kroppen.
Kan samtidigt passa på att rekommendera Dominoeffekten. Ännu en bra podd.
God lyssning. I väntan på våra stora nyförvärv.
I'm listening to Marknaden | "Vad ska barnen arbeta med?" Om framtidens arbetsmarknad när AI tagit våra jobb, med Hampus, Viktor, Lars & Jacob on Podbean, check it out! www.podbean.com/ea/dir-2kds8-2ece723a
Ursäkta mig med länken. Gör som jag brukar göra det senaste, men gör nått fel..
Allt från sport till politik och samhällspoddar.
Denna podden är ju över mitt förstånd egentligen 8 av 10 gånger, då jag är helt analfabet på vad dom pratar om.
Podden inriktar sig mest till AI användare och vurmare.
Jag är inget av dom..
Men ibland så har dom intresseranta ämnen som även jag förstår.
Detta avsnitt är ett sådant.
Tror att jag med värme kan rekommendera podden till Er som arbetar mer med huvudet än med kroppen.
Kan samtidigt passa på att rekommendera Dominoeffekten. Ännu en bra podd.
God lyssning. I väntan på våra stora nyförvärv.
I'm listening to Marknaden | "Vad ska barnen arbeta med?" Om framtidens arbetsmarknad när AI tagit våra jobb, med Hampus, Viktor, Lars & Jacob on Podbean, check it out! www.podbean.com/ea/dir-2kds8-2ece723a
Ursäkta mig med länken. Gör som jag brukar göra det senaste, men gör nått fel..