Inlägg: 3038444
Sv: A proposito de nada
magr: Ja, jag tyckte det var bra av Svedman att vara transparent med att Brynäs även har ett eget avtal med Red Bull.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Nästa onsdag kl 18.00 börjar Free Agency. Klubbarna kan då börja signa spelare som ej har kontrakt.
Innan dess; fredag-lördag är det draft. Brukar vara lite småintressant. Var i Florida 2017, slog på TV:n och av en slump var det första jag såg Jesper Boqvist gå som 36:a :-)
Innan dess; fredag-lördag är det draft. Brukar vara lite småintressant. Var i Florida 2017, slog på TV:n och av en slump var det första jag såg Jesper Boqvist gå som 36:a :-)
+ 1