Inlägg: 3038504
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Det kanske är spelarna som velar?
Ja, det var just det jag försökte säga också.
Bara med en lite annorlunda formulering.
Att spelarna har en egen vilja och har rätt att tacka nej till Alcen, verkar vara nåt som är fullständigt obegripligt och märkligt i grismöbelns värld.
Ja, det var just det jag försökte säga också.
Bara med en lite annorlunda formulering.
Att spelarna har en egen vilja och har rätt att tacka nej till Alcen, verkar vara nåt som är fullständigt obegripligt och märkligt i grismöbelns värld.
Hur vet du att det är just Alcen som velar?
Det kanske är spelarna som velar?
:-)