Inlägg: 3038912
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
aplusb:
Man ville garanterat sälja sina snordyra biljetter till utematchen i Tierp. Bygga lite hype.
Det gick ju sådär. Jag tänkte köpa idag, jag struntar i det nu. Sparar mina 900:- och köper tre lådor pilsner istället.
Helt ärligt, roligt med en sån match. Men orka att försäljningen börjar redan idag? Är ju ett halvår tills pucken släpps
Man ville garanterat sälja sina snordyra biljetter till utematchen i Tierp. Bygga lite hype.
Det gick ju sådär. Jag tänkte köpa idag, jag struntar i det nu. Sparar mina 900:- och köper tre lådor pilsner istället.
Helt ärligt, roligt med en sån match. Men orka att försäljningen börjar redan idag? Är ju ett halvår tills pucken släpps
+ 1
Det gick ju sådär. Jag tänkte köpa idag, jag struntar i det nu. Sparar mina 900:- och köper tre lådor pilsner istället.