Inlägg: 3038971
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Kul att han säger att Vesel hade en "begränsad" roll.. var väl allt förutom målis säsongen som gick. Alcen alcen alcen... hahahaha
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Jag som trodde att målsättningen var att bygga ett bättre lag till kommande säsong, men det är jag det
+ 3
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Haha så det handlar alltså inte alls om att förbättra längre, utan ersätta spelare med "begränsade roller".
Vilket jävla skämt till sportchef han är.
Vilket jävla skämt till sportchef han är.
+ 6
Du nämnde tre forwards in. Vad har du för profil på de spelarna ni söker?
Man tänker väl alltid så högt upp det går. Om vi tittar på de forwards som har försvunnit, och bortser från Lucas (Pettersson), så är det Kopacka, Scott och Vesel. De hade relativt begränsade roller i vårt lag.
Vi vill addera så bra spelare som möjligt och så högt upp det går. Sedan är det alltid svårt att säga vad vi kan få, vad som är tillgängligt och vad som är möjligt i verkligheten. Men vi letar naturligtvis så högt upp det går, sedan får vi se var det slutar