Inlägg: 3038973
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
aplusb: Vi har sett det förr. Målsättningen förändras med förutsättningarna. Det är på ett sätt helt naturligt. Men det är oskickligt medialt. Hade varit bättre att börja med den retoriken och sen eventuellt överraska positivt.
Sen skulle jag inte gå så långt som att kalla honom som skämt till sportchef. Han gjorde ändå det otroliga och byggde ett SM-finallag direkt från HA. Även om det delvis var byggt av hemvändare.
Jag vill dock gå så långt som att säga att det hittills är en mycket svag sillyseason. I stort underkänt än så länge. Får se vad som händer framöver.
Sen skulle jag inte gå så långt som att kalla honom som skämt till sportchef. Han gjorde ändå det otroliga och byggde ett SM-finallag direkt från HA. Även om det delvis var byggt av hemvändare.
Jag vill dock gå så långt som att säga att det hittills är en mycket svag sillyseason. I stort underkänt än så länge. Får se vad som händer framöver.
+ 9
Vilket jävla skämt till sportchef han är.