Inlägg: 3038983
Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Den sämsta silly season på väldigt länge, kanske sedan i fjol, och det som är mest konstigt i allt detta är att värvningarna rimmar väldigt illa med föreningens målsättning. Man vill leda och vinna guld men det enda man gör är att man chansvärvar. Ständigt och hela tiden.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
Topp 6 ger ett rätt stort utrymme för godkänt. Tom ut i kvarten (topp 8) är godkänt så länge hushållsekonomin visar på plus.
En vissen silly är inte mycket att snacka om.
Topp 6 ger ett rätt stort utrymme för godkänt. Tom ut i kvarten (topp 8) är godkänt så länge hushållsekonomin visar på plus.
En vissen silly är inte mycket att snacka om.