Inlägg: 3038985
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Auchinleck:
Har försvarat JA fram till nu men denna silly är under all kritik.
Finns absolut ingen WOW känsla över några spelare som tillkommit tyvärr.
Andra lag värvar klass & BIF värvar ..... ingenting tyvärr(ja de spelare de värvat så långt är ingenting att hänga i julgranen)
Hv kommer inte att lira i botten denna säsongen då de faktiskt fått in en relativt kompetent tränare.
Malmö har värvat bra
Örebro likaså, ffa målisen
Som jag ser det nu så är Löven & BIF säsongens svagaste lag just nu!
Har försvarat JA fram till nu men denna silly är under all kritik.
Finns absolut ingen WOW känsla över några spelare som tillkommit tyvärr.
Andra lag värvar klass & BIF värvar ..... ingenting tyvärr(ja de spelare de värvat så långt är ingenting att hänga i julgranen)
Hv kommer inte att lira i botten denna säsongen då de faktiskt fått in en relativt kompetent tränare.
Malmö har värvat bra
Örebro likaså, ffa målisen
Som jag ser det nu så är Löven & BIF säsongens svagaste lag just nu!
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Frågan är om inte hushållsekonomin ligger i farozonen nu?
En desperat Alcen ute på korståg för återupprättelse och fast besluten om att inte sänka ribban efter Välimäki.
Det är nog inte omöjligt att vi får bevittna klubbens första 400K/mån-kontrakt här framöver.
Eller så hoppas Alcen på att Välimäki inte tar plats i NHL och ansluter i okt/nov
Två riktigt kittlande scenarion
Nån måste på riktigt kasta fram en akut kontraktsförlängning med Alcen nu innan nån knycker honom.
En desperat Alcen ute på korståg för återupprättelse och fast besluten om att inte sänka ribban efter Välimäki.
Det är nog inte omöjligt att vi får bevittna klubbens första 400K/mån-kontrakt här framöver.
Eller så hoppas Alcen på att Välimäki inte tar plats i NHL och ansluter i okt/nov
Två riktigt kittlande scenarion
Nån måste på riktigt kasta fram en akut kontraktsförlängning med Alcen nu innan nån knycker honom.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Snyggt sätt av Välimäki att sätta press på sin NHL-klubb. Fick det han ville.
+ 4
Topp 6 ger ett rätt stort utrymme för godkänt. Tom ut i kvarten (topp 8) är godkänt så länge hushållsekonomin visar på plus.
En vissen silly är inte mycket att snacka om.