Inlägg: 3039002
Sv: A proposito de nada
Alcen är SHLs sämsta sportchef. Säg fem lyckade värvningar han har gjort som inte är hemvändare.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sofialäktaren : Vehviläinen, Sklenicka, Johannesson, Kopacka, Clara, Kelleher, Vesel, Trivigno, DAstous, + ett par tre bra från ifjol, kanske jag glömt någon. En anledning till att det inte är fler är ju också för att behovet av det varit mindre pga just att brynäsarna i laget har drivit det. Därför är vi lite i ett läge där det återstår att se hur träffsäker JA är, när generationsväxlingen successivt sker. Än så länge kan man väl säga att han visar upp ett ganska blandat utfall vad gäller externa spelare, men att han skulle visat sig oduglig redan nu har jag svårt att förstå.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Sofialäktaren : Axel A, Charlie D. Kopacka. Bobby T.
Robert Hägg.
Kom ganska snabbt ändå, eller?
Till alla andra.
Denna soppan liknar när Andersén stack 15 juni.
Vad ska Alcén göra?
Läser man här så har han sumpat värvningen.
Hur då?
Förklara för mig hur han har misslyckats med att värva Jussi?
Undrar helt ärligt.
Robert Hägg.
Kom ganska snabbt ändå, eller?
Till alla andra.
Denna soppan liknar när Andersén stack 15 juni.
Vad ska Alcén göra?
Läser man här så har han sumpat värvningen.
Hur då?
Förklara för mig hur han har misslyckats med att värva Jussi?
Undrar helt ärligt.
+ 8