Inlägg: 3039013
Sv: A proposito de nada
Sofialäktaren : Vehviläinen, Sklenicka, Johannesson, Kopacka, Clara, Kelleher, Vesel, Trivigno, DAstous, + ett par tre bra från ifjol, kanske jag glömt någon. En anledning till att det inte är fler är ju också för att behovet av det varit mindre pga just att brynäsarna i laget har drivit det. Därför är vi lite i ett läge där det återstår att se hur träffsäker JA är, när generationsväxlingen successivt sker. Än så länge kan man väl säga att han visar upp ett ganska blandat utfall vad gäller externa spelare, men att han skulle visat sig oduglig redan nu har jag svårt att förstå.
+ 2