Inlägg: 3039029
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Tycker skuggan faller helt på spelaren här. Han skriver ju kontrakt med Brynäs men har en dold agenda. Det är ju i alla fall hur det ser ut för oss utomstående.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Petrov: Håller inte med.
Det enda som är fel är att Brynäs gick ut med att en spelare var klar - fast han inte var klar. Klantigt.
Om Välimäki fick ett SENT bud på 9 MSEK för att spela i NHL vore han väl snarare dum om han inte tog det och istället spelade med 75% rabatt i en liten B-liga.
Det enda som är fel är att Brynäs gick ut med att en spelare var klar - fast han inte var klar. Klantigt.
Om Välimäki fick ett SENT bud på 9 MSEK för att spela i NHL vore han väl snarare dum om han inte tog det och istället spelade med 75% rabatt i en liten B-liga.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Petrov: Fast han måste väl inte haft någon dold agenda. Antingen ångrade han sig eller så fick han till slut budet han väntat på.
Hemlin säger att avtalet med NHL reglerar övergångar från Europa till NHL och inte åt andra hållet.
Hur kan då Carolinas avtal gälla före Brynäs avtal? Det kan ju rimligen inte ha funnits någon klausul i avtalet mellan finnen och Brynäs om nu Brynäs hänvisar till Hemlin?
Hemlin säger att avtalet med NHL reglerar övergångar från Europa till NHL och inte åt andra hållet.
Hur kan då Carolinas avtal gälla före Brynäs avtal? Det kan ju rimligen inte ha funnits någon klausul i avtalet mellan finnen och Brynäs om nu Brynäs hänvisar till Hemlin?
+ 2