Inlägg: 3039073
Sv: A proposito de nada
Manduin: Skulle inte förvåna mig om just denna typ av situation finns med bland det finstilta i avtalet mellan NHL och SHL och att det finns en prydlig svensk underskrift från förbundet längst ned.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Lägger till att om denna situation inte är reglerad i NHL/SHL-avtalet borde Brynäs stämma Välimäki och/eller Carolina för avtalsbrott.
Välimäki har ju signat för två klubbar parallellt inför nästa säsong - typ bigami :-) (detta kan dock vara OK enl avtalen? jag vet ej)
Kan man tycka som soffcoach.
Välimäki har ju signat för två klubbar parallellt inför nästa säsong - typ bigami :-) (detta kan dock vara OK enl avtalen? jag vet ej)
Kan man tycka som soffcoach.