Radiosporten 19:15
115456 · Nästa » Till forumet
Sv: Radiosporten 19:15
Nu är man ju i valet å kvalet om man ska lyssna på radiosportens elitseriekväll eller matchen på webradio... *hmm*
Sv: Radiosporten 19:15
micke: Frågan är om man vågar det? Brynäs brukar ju bli nästan totalsågade varje säsong, och det är inte så jävla kul att höra, speciellt inte av L-G Jansson, men va fan, karln kanske har skärpt till sig!
Radiosporten 19:15
Tänkte bara påminna dom som glömt och upplysa de som inte vet att Radiosporten (P4) går igenom elitserien ikväll med start från 19:15. Glöm inte bort att ratta in rätt kanal!