1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

SEMIFINAL


Sv: SEMIFINAL
mk: framförallt träffar den ju rakt i huvudet...

Sv: SEMIFINAL
mk: Tackling i huvet är en ojusthet, armbågstackling en annan.

Sv: SEMIFINAL
mk: Nej

Sv: SEMIFINAL
Huge: Att han är groggy och ramlar av isen ser jag som solklart tecken på hjärnskakning. Är dock inte läkare :)

Avd. Läktarläkare

Sv: SEMIFINAL
Forsberg 1978: Jaha ja!? Där ser man.....

Sv: SEMIFINAL
{5915}: Nja. Hur bedöms det? Det är ju ingen armbåge, men får man hoppa in en tackling?

Sv: SEMIFINAL
Bifbiffen: 17 i morgon ;-)


Sv: SEMIFINAL
mk: Ja, såg den nu i pausen och visst hoppar han innan han träffar med tacklingen. Förhoppningsvis ingen hjärnskakning (den ser inte ut att ta så hårt) utan bara en lätt blessyr med lite blodvite och vila pga säkerhet nu när vi ändå har 5-0.
Måste hylla en spelare som Ersson, passar bra in i det här typen av spel. Kliver inte undan och spelare rejält och enkelt.
Nu visar även tvillingarna hur bra dom är och varför Rönnberg vill ha dom i sitt lag. Gör 1-0 och ligger bakom Zab:s mål, i övrigt massor av bra aktioner och vinner mkt puck som skapar farliga spelvändningar.

Sv: SEMIFINAL
Dahlin är 16 alltså. Tack forumet för info!

Sv: SEMIFINAL
Bifbiffen: Granqvist tjattrar som en trast, nervsjuk

Sv: SEMIFINAL
bifhjärta: har ingen aning??

Sv: SEMIFINAL
bifhjärta: Zanetti är en hunk :)

Sv: SEMIFINAL
Gillar att vi är sportsliga. Men idag hade jag gärna sett ett öga för ett öga.

Om domarna inte upprätthåller reglerna så får vi göra det själva.

Sv: SEMIFINAL
mk: Tackling mot huvudet = matchstraff

Sv: SEMIFINAL
pjåtor: Vad är det med Fälth förresten??

Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: Har vi nåt lag att ställa på banan på fredag ? Nån av backarna tillbaka då eller ? Och Linus lär väl ha hjärnskakning 👿

Sv: SEMIFINAL
smallround: Jag har sett det med Ölund igen.
Han hoppar klart in den, det säger även Lückner. Men det är ingen armbåge. Däremot axelskyddet rätt i huvudet.


Sv: SEMIFINAL
{8212}: bara ingen pilot från Göteborg

Sv: SEMIFINAL
Varför inte låta Kinnvall, Mannberg eller någon åka och sätta en huvudtackling på Lundqvist,Wellman eller Sundström?

Tydligen så belönas ju tacklingar mot huvudet numera, eller gäller det bara Frölunda?

Så jävla trött på domarnivån.

Sv: SEMIFINAL
{5915}: Är det så klokt att flyga med tanke på alla huvudskador?

Sv: SEMIFINAL
Kan bli en dyr flygresa till Göteborg på fredag

Sv: SEMIFINAL
{8212}: Hoppas han kan räta ut frågetecknen i tredje.

Sv: SEMIFINAL
dAVydov: Va??? Är Rasmus Dahlin bara 16? Varför har inte kommentatorerna nämnt det?

Sv: SEMIFINAL
dAVydov: Fast han fyller snart 17 tror jag....Kanske Granqvist vet?

Sv: SEMIFINAL
{7800}: Visste du att han är 16 år??? Tycker inte kommentatorerna nämner det tillräckligt ofta

Sv: SEMIFINAL
Herregud..zanetti 16 min speltid!

Sv: SEMIFINAL
{7800}: Men Jensen då?

Sv: SEMIFINAL
Om någon skulle sätta en tveksam tackling på gullepojken Dahlin så skulle det vara 10 matcher direkt....

Sv: SEMIFINAL
Dags att jämna ut oddsen. Proppa Dahlin!

Sv: SEMIFINAL
Bifbiffen: Därför jag stänger av ljudet när jag ser på sändningen. Är ju olidligt.

Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: domarinsatsen börjar bli riktig pinsam.

Granqvist och lückner snackar enbart om hur Frölunda ska hitta tillbaka, historiska vändningar osv

Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: SÅ JÄVLA LESS PÅ DOMARNA ... AVGÅ !!!!

Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: Alltså, att orsaka två hjärnskakningar och inte ens åka 2min totalt är nästan skrattretande.

Speciellt med tanke på debatten som varit under säsongen. Sanny, var är du?

Sv: SEMIFINAL
bifhjärta: Japp. Rätt ska va rätt. Ändrade nu.

Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: INTE SLUT ÄN! Kom igen.

Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: 7e!

Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: haha århundradets mest solklara interferance på mannberg

Sv: SEMIFINAL
dAVydov: Vi är fullständigt bortdömda och tvingar fram en sjunde match. Är så jävla imponerad.

Sv: SEMIFINAL
pjåtor: Usch vad fult Jensen!

Sv: SEMIFINAL
bifhjärta: nu ska domarna börja hjälpa till 😂😂

Sv: SEMIFINAL
bifhjärta: Hur gammal är Rasmus Dahlin nu igen?

Sv: SEMIFINAL
Peja: kände så hela matchen sist..är orolig för deras säkerhet. Tragiskt.

Sv: SEMIFINAL
smallround: Än en gång en vidrig tackling o så sitter aset o ler efteråt.....tur han inte var framför mig....stå upp Brynäs kör över sillstryparna....

Sv: SEMIFINAL
smallround: Frölunda och domarna äventyrar verkligen våra spelares säkerhet.

Sv: SEMIFINAL
smallround: som sagt.. man får tydligen huvudtacklas i slutspelet. Då beställer jag en på Lundqvist, Gunnarsson och Stålberg. Tack på förhand.

Sv: SEMIFINAL
dAVydov: fy fan huvudtackling igen....

Sv: SEMIFINAL
dAVydov: Lex Frölunda

Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: Frölunda får ju hoppa in tacklingar i huvudet har vi sett

« · 1820297 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)