SEMIFINAL
« Föregående · 1820852 · Nästa » Till forumet
Sv: SEMIFINAL
Kör försiktigt allihopa och heja för mig med! Jag kommer inte att orka se hela matchen, framförallt inte om det är jämnt. Min hälsa pallar inte riktigt det. Känns som om pacemakern rusar och blodtrycket ökar ohälsosamt. Så jävla trist, det är ju inte ofta vårt kära Brynäs spelar så här viktiga matcher. Kämpa Brynäs!
Jag vill uppleva ett guld till!
Jag vill uppleva ett guld till!
+ 20
Sv: SEMIFINAL
Forsberg 1978: Jo. Men man måste se det via cmore. Jag orkar inte fixa det. Det är lättare att gå ner till sportbaren😀
FORZA BRYNÄS❤️❤️❤️❤️
FORZA BRYNÄS❤️❤️❤️❤️
+ 1
Sv: SEMIFINAL
Forsberg 1978: Nu är det allvar😀
Jag har en fråga.
Hur gör jag för att se matchen på chromecast?
Måste jag skaffa cmore? Eller kan man se den via TV4 play.
Den andra teven är upptagen av Lets Dance😡
Jag har en fråga.
Hur gör jag för att se matchen på chromecast?
Måste jag skaffa cmore? Eller kan man se den via TV4 play.
Den andra teven är upptagen av Lets Dance😡
+ 1
Sv: SEMIFINAL
bifhjärta: #1820778 · bifhjärta 20x20-41786_251199266865_4781574_n.jpg · 3 timmar sedan
bradberry: här blir det en weekendresa....hinner se första 2 perioderna på flygplatsen..under period 3 sitter jag totalt ovetandes 10 000m upp i luften, hyfsat frustrerande...
Våra tankar är hos dig, va stark 😉
bradberry: här blir det en weekendresa....hinner se första 2 perioderna på flygplatsen..under period 3 sitter jag totalt ovetandes 10 000m upp i luften, hyfsat frustrerande...
Våra tankar är hos dig, va stark 😉
+ 1
Sv: SEMIFINAL
{8212}: intressant att flera journalister tar bladet ifrån munnen nu, frågan är varför man väntat?
Slutet match fem så sa Wikegård något i stil med "Gävlepubliken kommer sätta press på domar...eh eh det kommer vara bra drag i Gävle"
Uppenbart att han har fått munkavel av cmore efter hans attack på Lärking.
Slutet match fem så sa Wikegård något i stil med "Gävlepubliken kommer sätta press på domar...eh eh det kommer vara bra drag i Gävle"
Uppenbart att han har fått munkavel av cmore efter hans attack på Lärking.
+ 4
Sv: SEMIFINAL
Nyström kommenterar: ...."Men jag kan förstås om Brynäs spelare och supportrar känner sig extra drabbade av dåliga domslut i den här semifinalen. John Nybergs så kallade "slewfoot" senast blev som en symbol för varför jag inte vill skriva om sådant här. För det är för godtyckligt och för ojämn nivå. Det Nyberg gjorde var i mina ögon värre än det som Jimmie Ericsson blev avstängd för i sjunde avgörande kvartsfinalmatchen mot Frölunda".......
+ 9
Sv: SEMIFINAL
Bratwursten : jag har fått önskemål från min mor att ta med henne nästa gång så vi lär väl se finalmatch tillsammans :D
+ 3
« Föregående · 1820852 · Nästa »
Blir dock flera varv runt min lilla lägenhet en sår kväll.
Tror ändå att det bästa vore att vara på plats och känna atmosfären, att sitta hemma i soffan är grymt, men det är ju även en fråga om ekonomi..