SILLY 14/15
Nordan har varit riktigt bra i år, frågan är väl om han kan vara lika bra nästa säsong. Har ju varit lite av varannat år för honom pga skador under tiden hos oss
DavyDjoos:
Enligt en grupp på FB skall Jonas Nordqvist vara klar för Leksand tills nästa säsong.
Kommentarer på det?
Redigerad kommentar
Är Vålerenga kvar i den norska ligan, ja då skulle han nog vara intresserad av att ta ett kliv i karriären, gissar jag...
Redigerad kommentar
Någon som vet om Nordquist "+1" år i kontraktet kommer
att gälla även nästa säsong? För i så fall har vi ju hela den
mycket väl fungerande kedjan på kontrakt även nästa säsong.
Alltså: Ollas, Nordquist och Sweatt.
Skämt åsido så känns det bra. Riktigt bra! Tror inte vi sett det bästa av honom än
Saxat från twitter:
De ryktas att Sweatt kritat 2 nya år, grymt viktigt! #BIFse
Stratan;Zzz:
Fbk erbjöd tydligen Thure kontrakt redan 2011, även MoDo
Kände jag faktiskt inte till
Fbk tycks även ha en annan tjänst t honom...
Naaeee....men det har ju varit ett litet Twitter-rykte om Thure o Fbk
Ev kan man tycka tweetsen ökat i frekvens o dialog på sistone...know what I meen?
Vore ju inte så bra att skriva med dansbandet just innan man ska möta dem i kvarten.
Alibi-tweets fr Thure efter ev olämplig dinering mellan matcher o ev kontrakt m skithögarna från Karlstad?
Andreas Thuresson @thuresson87
Fan va starkt av boysen! Kul med mycket fans oxå! Nu jävlar kör vi i slutspelet oxå vi behöver stödet som vi hade idag! Mycket folk!!
Andreas Thuresson @thuresson87
Jag käkar hemma idag så att alla vet om det. Hoppas alla är okay med det!?