Ställningen
« Föregående · 126398 Till forumet
Sv: Ställningen
70 Rodrigues: Ändå tyckte Esko att djurgårdsmatchen var Brynäs bästa hittills. Det finns kanske anledning till oro, eller? Det är nog lag som Modo och Luleå vi måste spöa i första hand. Det är bara så jävla tråkigt att inte kunna rå på alla.
Sv: Ställningen
Bara det inte rasar iväg nu igen. Oftast när Brynäs hamnar under med ett par mål som nu så faller laget ihop totalt. Vi har fått nog av sånt!
Sv: Ställningen
Det verkar som om Brynäs är inne i en svacka, för det jag såg i lördags är nog bland det sämsta jag sett Brynäs prestera på hemma is.Nöta på powerplay spelet skulle nog inte skada.Och Timrå ångar på och leder med 2-0 mot Djurgården, vem hade trott att Timrå skulle öppna som dom gjort?
« Föregående · 126398