1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779483 inlägg · 7967 ämnen

Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Jajjen: Reta inte upp brynäshatarna nu. Då kommer dom tjata hela veckan."

Du är ju en av dom största, så vad fan jiddrar du om???

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
70 Rodrigues: Att du kände dig träffad av Jajjens inlägg är väl rätt så talande....

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
70 Rodrigues: Hoho, fuckin Scarface

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Jajjen:

Jo det finns några härinne av den varan.
Var nog jobbigt när vi kvitterade,men dom kan fortfarande vinna .

Kom igen BIF!!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Huge: Självklart är det så.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Dom här formationerna skulle jag vilja se:

produktiv kedja
Silfver-Järnkrok-Somervuori

produktiv kedja
Lauritzen-Nordan-Kahna

Smälla på kedja
Rödin-Granis-Sandin

Defensiv kedja
Dackell-Hansen-Sundström

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
hahii: Såja!!!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
hahii: 1-2 Andersén, trodde först att han missade .-)

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Yeeeha!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Tommy: Men f-n Dave du måste gå på avslut snabbare, inte glida bara skjuta ;-)

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
sylf: Så sköööööönt!!!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
var det inte Thomas Johansson som sa att inte andersen kunde göra mål :p ?

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
65selander: Det krävs en defensiv back för att pucken ska hamna i mål! Undra om vi lägger oss på försvar nu då?

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Tommy: Härligt!!

Men kan vi inte se till att dom skriver Lasse på 5+150 år....

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Lindström: Ja, och Dacke 150+5!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Lindström: Skön rensning där!!!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
sylf: ...och Sunken

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
sylf: ja hur länge fick man vara glad ungefär 2 min elle

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
sylf: Härligt tysken agerar bollplank som vi är vana vid.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010

Dålig retur av Greiss och en idiotrensning av Sunken.

Jag som drömde om 3 poäng där ett tag. Sen kom verkligheten ikapp...


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
foppa78: Förvånad?

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
foppa78: Sådär ja.. Ska Dacke å co lira non stop sista 12.02 det är frågan..

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
MarcusElving: Returen är väl inte mycket att orda om, men rensningen är horribel.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010

Nu är det här Timrås match de sista 12 minuterna. De fick bra med energi efter målet.. PP för Timrå nu dessutom.

urk


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
MarcusElving: och nu har Brynäs barnförlamning.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
sylf: NEJ ABSOLUT INTE!!!!!!!!!!!!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
MarcusElving: Ja, TIK vågar gå för seger!

Nu är det dessutom payback time från Sören P.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
sylf: Den var solklar.. Orutinerat av Lasse!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
MarcusElving: Ja, den var nog rätt solklar!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
sylf: Håller med, Greiss fel är det inte. Sunken får ta på sig målet.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
65selander: 12-2 i skott nu i sista!!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Helvete Wännström... Fint spel iaf
Edit: spelvändning

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
65selander: Tror att det var Calle......Synd var det iaf!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
sylf: Ja att stå upp för laget de kanske NC ska ta å förklara hur det funkar..
Granis står med 5 Tikare som är på han, Larsson står upp mot 4 Tikare..

Deras junisar å gallerungar kissar på Lasse mfl gång efter annan.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Lindström: Äh, det är klassskillnad mellan dom här två lagen. Lyckas Brynäs stjäla en pinne har dom gjort det bra.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Lindström: Brynäsarna åker runt med blöjor just nu!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Jajjen: Brynäs är ju inte intresserade av att anfalla. Vi låter Timrå dominera när vi lägger oss på försvar.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
MarcusElving: "Låter"? Brynäs har knappast nåt val.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
MarcusElving: LJ slår en korkad icing!!!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
sylf: Minst 1p men 4-4 spel gagnar inte oss i nuläget eftersom TIK är bra mycket hetare.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
65selander: Näe, och vi hade behövt 3!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010

Aj aj aj Lauritzen.. Han måste få över passningen!


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
sylf: Även solen har fläckar, annars så är ju Lauritzen"Gretzky" lagets klart bästa spelare!!!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
70 Rodrigues: Jag var för straffar innan säsosongen men nu mår man mest illa.

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010

Brynäs äger verkligen förlängningen, synd att vi inte får in pucken..

Straffar har inte varit Brynäs grej hittills.


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
70 Rodrigues: Lotteri nu, jag tippar på att TIK har en vinstlott i fickan!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
sylf: LOTTERI brynäs vinner väll inte en straffläggning?

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
sylf: Sluta jinxa!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010

Greiss har verkligen spelat upp sig! Två kanonmatcher i rad nu..

96% i förra matchen, 94% ikväll =)


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 20/11-2010
Fattar ni hur viktig extra pinnen är. Oavsett ev straffseger så ligger vi på kval.

Redigerad kommentar


« · 1308483 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)