1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen
« · 115549 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sportradion och L-G Jansson tippar!
L-G Jansson tippar Brynäs på 7:e plats!

Sv: Brynäs-SSK
70 Rodrigues: Vad händer? Jo, att det förmodligen blir stryk igen. Sänk förhoppningarna på vårt lag, det är min rekommendation...

Sv: Vackert
Nå, e ni inte nyfikna?

Sv: Brynäs-SSK
passbie: Hur uppträder dom, har du någon skottstatistik?

Sv: Brynäs-SSK
3-1 andra perioden slut

Sv: Brynäs-SSK
Slut på andra. 3-1...

Sv: Brynäs-SSK
Tågny: 6 dagar kvar till match mot Leksand och dom uppträder så här! Vi får hoppas att det är tillfälligt!

Sv: Brynäs-SSK
Två missade 5/3-läge. Inte bra, inte ett dugg bra. :(

Sv: Brynäs-SSK
SSK klarade sig även den här gången.

Sv: Brynäs-SSK
Låter som bedrövligt i numerärt överläge...

Sv: Brynäs-SSK
passbie: Hoppas att dom kan göra mål denna gång!

Sv: Brynäs-SSK
65 Selander: Spel 5 mot 3 för brynäs i 1.38.

Sv: Brynäs-SSK
Utvisning SSK, 5 mot 3 i 1.38 för Brynäs

Sv: Brynäs-SSK
passbie: Va fan är det som händer egentligen? 1-8 mot Leksand och 1-3 mot SSK just nu! Usch!

Sv: Brynäs-SSK
Brynäs ska spela 5/3 igen...

Sv: Brynäs-SSK
passbie: 3-1

Sv: Brynäs-SSK
passbie: 3-1

Sv: Brynäs-SSK
3-1

Vackert
BOMBsäkert tips till SM-Guld,
Vill ni veta hur? "kika" in på min profil

Sv: Brynäs-SSK
70 Rodrigues: Fortfarande 2-1. En hel del utvisningar.

Sv: Brynäs-SSK
70 Rodrigues: fortfarande 2-1. 11 min in i andra.

Sv: Brynäs-SSK
micke: Vad står det?

Sv: Brynäs-SSK
micke: Ja äntligen! det funkar

Sv: Brynäs-SSK
70 Rodrigues: Jodå. Sjödda hade ett kanonskott som gick alldeles utanför och Kyrö sköt från mitt i slottet - tyvärr rätt i Roffes plock. BIF verkade ha ett bra PP men marginalerna var inte på vår sida.

Sv: Brynäs-SSK
micke: Skapade Brynäs överhuvudtaget någonting med 2 spelare mer på isen?

Sv: Brynäs-SSK
Periodpaus. Verkar vara en ganska jämn match. 2-1 till hemmalaget dock...

Sv: Brynäs-SSK
Tågny: Men vad fan. Jag har ju det som krävs. Realplayer 8.

Sv: Brynäs-SSK
Ok, om man kollar systemkraven innan man gnäller så slipper man gnälla... *vis av erfarenhet* :)

Sv: Brynäs-SSK
micke:Då ska det bara va mål!

Sv: Brynäs-SSK
BIF kommer spela 5-3 i över en minut nu...

Sv: Brynäs-SSK
varför funkar inte hockeylive? När jag ska ansluta till matchen kommer det upp ett meddelande om att det är ett allmänt fel på real player.

Sv: Brynäs-SSK
70 Rodrigues: Nu är det PP för Brynäs. Håll tummarna.

Sv: Brynäs-SSK
70 Rodrigues: Nej, inte än. Är det bara för mig som hockeysnack är otroligt segt?

Sv: Brynäs-SSK
micke: Helvete! Har Brynäs haft något powerplay ännu?

Sv: Brynäs-SSK
micke: Nåja, sex dagar kvar att finslipa boxplay.

Sv: Brynäs-SSK
micke:Härligt!

Sv: Brynäs-SSK
Åsså åker Vello ut 2 min. 13 minuter nånting in på matchen... Å där kom 2-1 pucken, återigen i PP...

Sv: Dreamteam
Passar på å gör lite reklam för "Brynäs IF" ligan på Dreamteam som nu består av 13st hockeysnackande brynäsare å fler ska vi bli förhopningsvis!

Sv: Brynäs-SSK
1-1 av... Anger såklart!

Sv: Brynäs-SSK
Låter som om Brynäs är kvar i Långshyttan!

Sv: Radiosporten 19:15
Nu är man ju i valet å kvalet om man ska lyssna på radiosportens elitseriekväll eller matchen på webradio... *hmm*

Sv: Brynäs-SSK
micke: Ganska bra för en träningsmatch! Tack!

Sv: Brynäs-SSK
70 Rodrigues: Kommentatornerna gissar på att det är mellan 1340 och 1700 pers där.

Sv: Brynäs-SSK
70 Rodrigues: Nope.

Sv: Brynäs-SSK
micke: Jaha! Har dom sagt något om det är mycket folk på läktarna?

Sv: Brynäs-SSK
passbie: Prova logga ut och logga in igen då. Det kanske funkar?

Sv: Brynäs-SSK
Björk gör 1-0 25 sek. in i PP. Bättre start kunde ju laget få.

Sv: Brynäs-SSK
micke: Total tystnad råder i mitt hem... har väl gjort något fel igen som jag inte fattar. Eller - jag skyller på datorn, så är det inte mitt fel... :/

Sv: Brynäs-SSK
Tälje inleder starkt. Ett stolpskott på en avvaktande BIF-utv. Sjödda åker ut.

Sv: Liveradion är igång
Hos mig låter det skapligt (16,0 kbit/s)

« · 115549 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)