« Föregående · 115549 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs-SSK
70 Rodrigues: Vad händer? Jo, att det förmodligen blir stryk igen. Sänk förhoppningarna på vårt lag, det är min rekommendation...
Sv: Brynäs-SSK
Tågny: 6 dagar kvar till match mot Leksand och dom uppträder så här! Vi får hoppas att det är tillfälligt!
Sv: Brynäs-SSK
passbie: Va fan är det som händer egentligen? 1-8 mot Leksand och 1-3 mot SSK just nu! Usch!
Sv: Brynäs-SSK
70 Rodrigues: Jodå. Sjödda hade ett kanonskott som gick alldeles utanför och Kyrö sköt från mitt i slottet - tyvärr rätt i Roffes plock. BIF verkade ha ett bra PP men marginalerna var inte på vår sida.
Sv: Brynäs-SSK
Ok, om man kollar systemkraven innan man gnäller så slipper man gnälla... *vis av erfarenhet* :)
Sv: Brynäs-SSK
varför funkar inte hockeylive? När jag ska ansluta till matchen kommer det upp ett meddelande om att det är ett allmänt fel på real player.
Sv: Brynäs-SSK
Åsså åker Vello ut 2 min. 13 minuter nånting in på matchen... Å där kom 2-1 pucken, återigen i PP...
Sv: Radiosporten 19:15
Nu är man ju i valet å kvalet om man ska lyssna på radiosportens elitseriekväll eller matchen på webradio... *hmm*
Sv: Brynäs-SSK
micke: Total tystnad råder i mitt hem... har väl gjort något fel igen som jag inte fattar. Eller - jag skyller på datorn, så är det inte mitt fel... :/
« Föregående · 115549 · Nästa »