« Föregående · 126689 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Kvällens omgång.
Inget att hänga läpp för....
VF borta är en svår nöt, bara att ta nya tag, målskyttet lossnar på torsdag, helt övertygad!!!!!
bra defensiv och bra målvakt är grunden, det lossnar , var så säker
mvh Tom
VF borta är en svår nöt, bara att ta nya tag, målskyttet lossnar på torsdag, helt övertygad!!!!!
bra defensiv och bra målvakt är grunden, det lossnar , var så säker
mvh Tom
Sv: Kvällens omgång.
Natten: Visst är det bra att dom verkar ha lyckats med defensiva, såg riktigt bra ut mot både LHC och DIF. Minns med fasa den hönsgård som BIF:s förvarszon brukade vara tidigare säsonger. Bara det klena anfallsspelet inte har satt sig mentalt, det brukar ju kunna gå troll i det. Mot DIF studsade ju inte en puck rätt och koncentrationen i avgörande lägen var inte den bästa. Håller med Lill-janne annars, powerplayspelet måste bara förbättras, det duger inte att kasta bort sådana tillfällen. Dessutom måste man bli bättre på tekningarna.
Sv: Kvällens omgång.
micke: håller med dig skämmas för att vara brynäsare gör jag aldrig.
Ett mål på två matcher är inte så bra men positivt är bara tre insläppta på lika många matcher.
Ett mål på två matcher är inte så bra men positivt är bara tre insläppta på lika många matcher.
Sv: Ställningen
Lilljanne: Säsongen 98/99 har jag för mig att vi torskade den första matchen i Scandinavium med samma siffror som ikväll. Den säsongen slutade ju inte helt tokigt så nog håller jag med om att man inte behöver gräva ned sig allt för mkt pga förlusten. :)
Sv: Kvällens omgång.
Sylf: Jaså du var i Scandinavium och såg matchen? Jag lyssnade på webradion och inte tyckte jag det lät som att Brynäs blev totalt utspelade, hade man haft lite flyt på slutet så hade nog reduceringspucken kommit tidigare (Molins friläge då han blev slashad b.la). Mot DIF var vi det bättre laget och skulle helt klart fått med oss minst en poäng.
Skäms du men jag kommer aldrig skämmas för att vara en brynäsare...
Skäms du men jag kommer aldrig skämmas för att vara en brynäsare...
Sv: VF-BIF
Suck vilket svagt anfallsspel Brynäs har. Det finns helt enkelt inga självklara målskyttar i laget. Snälla Jonas Soling, bli hel igen! Annars tycker jag att grabbarna åtminstone ska ha en viss heder av att hålla i matchen ikväll. 1-2 är ju inget man hoppar över balkongräcket för i alla fall. Men nu måste det bli seger på torsdag!
Sv: Kvällens omgång.
micke: Jag skiter i om det är målsnåla omgångar,men att Brynäs blir totalt utpelade,räddade av endast en storspelande Ram,med det och hemmamatchen mot DIF på näthinnan kan man inte annat än skämmas.
Sv: Ställningen
1-2 är väl ingen katastrof. Blev det inte 0-4 i första matchen i Göteborg förra året. Det var ju en jävla tur att vi slapp två raka utan ett mål. Det måste hända nå´t med PP-spelet, tretton raka utvisningar utan ett mål.
Sv: Kvällens omgång.
Det här är fan så man skäms,hoppas innerligt att dom som rår för det skäms också.Muppar.
Sv: Ställningen
70 Rodrigues: Ok. Har läst att många har problem, jag har tur antar jag.
Väntar på spiken nu...
Väntar på spiken nu...
Sv: Ställningen
micke: Det strular och försvinner för mig hela tiden, så jag la ner det projektet, man blir så förbannad när det inte fungerar som det ska, så då får det bli radiosporten!
Sv: Ställningen
70 Rodrigues: Varför lyssnar du inte på webradion då där man får höra live hela tiden? Måste ju vara bättre än att höra några få sekunder då och då...
Sv: Ställningen
Lilljanne: Ja nu jäklar är det nedre strecket å allsvenskan som kommer. Å serien är nästan slut oxå, huga...
Sv: Ställningen
Frölunda fulltaligt och Brynäs skapade inte ett skvatt! Vad är det som händer egentligen, om brynäs skulle gå mållösa även från denna match så är det väl snudd på rekord va?
Sv: Ställningen
Bright: Brynäs årgång 02/03 rår inte på Frölunda- det kan jag köpa. Skulle BIF torska på torsdag (hemma mot Luleå) då kan det vara dags att kolla in det nedre strecket.
Sv: Ställningen
Bright: Den dan jag hoppas att Brynäs ska gå in och hålla siffrorna nere slutar jag titta på hockey.
Sv: Ställningen
Fem perioder nu utan mål framåt. Så svagt! 0-2 inför sista är i alla fall ingen katastrof, så det lilla man kan hoppas på är väl att laget i alla fall kan hålla siffrorna nere de 20 minuter som är kvar. Och två mål är ju inte omöjligt att hämta in - även om det oftast verkar så för Brynäs, tyvärr...
Sv: Ställningen
Lilljanne: Självklart så har han inte det, försökte vara lite ironisk där! Soling är nog tyvärr den enda som kan lyfta Molin och Larsson, men det visste vi ju redan eller?
Sv: Ställningen
70 Rodrigues: Karjalainen har knappast dom kvaliteter som kan lyfta Brynäs. Inte ens för tio år se´n.
Sv: Ställningen
Va fan håller Brynäs på med för närvarande ?!?!?!?
Inte ett mål på 5 perioder det är ju TOK dåligt.
Nu får dom skärpa sig"#%!"#¤!!
p.s. HATA TELIA!!!
Inte ett mål på 5 perioder det är ju TOK dåligt.
Nu får dom skärpa sig"#%!"#¤!!
p.s. HATA TELIA!!!
Sv: Ställningen
Sylf:Molin har varit tröstlöst dålig i dom första omgångarna, han står inte alls att känna igen, vi får hoppas att det blir bättre när Karjalainen kliver in i fd 1:a femman!
Sv: Ställningen
Det var ett tag sen Brynäs gjorde mål nu...fem perioder :(
Länkar:
http://www.gustgryvel.com/
http://www.gustgryvel.com/
« Föregående · 126689 · Nästa »
1-2 borta i Scandinavium skulle inget lag i elitserien gå o gräva ner sig för!
Underbart att det verkar ordnat upp sig defensivt.. De va ju katastrof där ifjol!!