Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Lumber Jack:
På tal om vart vi är på väg så såg jag att MQ ska ha ett bögpar med i sin nya annonskampanj. Hurra! Men hur stor är chansen att dessa killar klarar sig undan hot och andra löjligheter? Jag gissar på minimal. Gott om idioter finns det...
Helg Ernest: Inte tror inte att [url=www.alainrobert.com/photos/album/grandes/1997-0101_gamma_tour-eiffel.jpg]Alain "Spiderman" Robert [/url]var först då tornet funnits ett bra tag men jag chansar.
Salle: Men nu är det så här att det stämmer...
På lunchen i dag så hörde jag Nogger vråla "Svenne J-l" efter Puckstång
Poffa: Jag såg annonsen idag (E4 badhusbacken norrut högersida) och inte läste jag "Nigger + lakrits = sant" såsom Stig Wallin, ordförande för Centrum mot Rasism, gjorde fast avståndet var rätt långt. Snacka om att vilja få sin röst och förening hörd i mediabruset. Eller så är ett optikerbesök på sin plats.
Skulle dom döpt glassen till Nigger så kan jag förstå reaktionen (fast det skulle nästan varit roligt & coolt om GB vågat göra det).
Robban:
Fruktansvärt långsökt. Har CMR (Centrum Mot Rasism) inget bättre för sig än detta borde de kanske fundera på att avveckla sig själva.
Helg Ernest: Duger utmärkt!
Välkommen in i spelet. Du ställer frågan, vi ger svaret...
Salle: Den sidan är kanonkul och vilka nostalgitrippar sen...!
Jag önskar mej en bild från Trafikbolaget Ingalunda Jernväg.
Här i Örnsköldsviksområdet finns något som vi kallar för stugsista. Vad det är tänker jag inte säga, inte till en början. Jag hoppas andra också kan låta bli, bara för att få en stabil grund att stå på i denna högst vetenskapliga undersökning.
Frågan är alltså:
"I det område där du bor, firar ni något som kallas för stugsista?"
Om svaret är ja, så vill jag att ni svarar och skriver var i Sverige detta sker. Efter ett tag hade jag tänkt avslöja vad det är och på så sätt se om det finns på andra orter än här i Örnsköldsvikområdet, med då under ett annat namn.
Svara på, är ni snälla.
Mera Vasaloppetrelaterat vill jag se, Vasaloppskommentatorn framför alla andra, Sven Pettersson anno 1964.
nosasurr:
Vi satt och klurade på andra alternativ här annars. Att t.ex. ha två oskulder som man hotar med ska ha sex med varandra utan att gifta sig om man inte får in en viss summa pengar. Snacka om att dumma, kristna amerikaner skulle vilja öppna plånboken! Ett annat alternativ är förstås att ha två oskulder som man säger SKA ha sex med varandra om man får in tillräckligt mycket pengar. Eller ställa de två alternativen mot varandra, och på så vis pressa ännu fler idioter på pengar?
"Kaninen Bernd har redan offrats som påskmiddag – trots att ägaren fick över 70 000 euro.
Nu håller den isabellfärgade kaninen Tobys ägare sitt husdjur som gisslan."
Vilket bra sätt att tjäna pengar...
Frisco:
[bild]oxberg.mora.se/bilder/SuneVasaloppsseg-59_WEB.jpg[/bild]
Mera Vasaloppet. Om godkänt så vill jag se, Vasaloppskommentatorn framför alla andra, Sven Pettersson anno 1965.
Det har dom varit sedan sin begynnelse. Så dä så.