Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Nu har dom hittat vatten på Mars. Bild visas på länken.
[url=antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/image/0504/WaterOnMars2_gcc_big.jpg]Water on Mars[/url]
knaskamilla: Duger denna?
[bild]www.webjet-design.de/britcar/img/vw_passat_alt_3.jpg[/bild]
Om så är fallet vill jag se världens största flygplan.
Paddan: Reklambilden i vänsterkanten var bättre tycker jag men OK då. Fast denna är snäpptre vassare...
[bild]a820.g.akamai.net/7/820/822/15d411659bda4f/www.esquire.com/women/gallery/img/990801_mww[/bild]
Visste du att hon varit med i Playboy: The Girls of Hawaiian Tropic - Naked in Paradise. Det visste jag... :-)
Salle: Här kommer en fin bild på Shana Hiatt.
Då önskar jag mig en bild på HC Andersen
knaskamilla: Den var rätt tuff. Sökte man bara på James Woods så fick man bara kavajbilder från filmer, kostymbilder från awardshows och nån enstaka pokerbild där han var "civil". Så en lite extensivare sökning så fick man denna:
[bild]www.homepokergames.com/woods.jpg[/bild]
När berör ändå pokerämnet så vill jag självklart se en bild på WPT´s kvinnliga fägring & värd. Ju lättkläddare desto bättre men självklart SFW.
Frisco:
Åh, så jobbigt. Då önskar jag mig (fast egentligen Anton) en bild på James Woods i röd pikétröja.
Frisco:
Jag lär nog åka lite tåg däremellan också. "Fan, jag ser ju tjock ut på den där", sa Anton när han såg bilden.
Varsågod, önska på!
Salle:
Jajaja. Jag har väl haft annat för mig, typ sovit och handlat frukost och sådär. Jag önskar mig en bild på Anton Hull.
Frisco:
Jag antog att man måste vara inloggad. Följer du länken har du dock bildbeviset.
Fick denna bild utav 66Berglund alldeles nyss via MMS och bilden är tagen i en skidbacke i Vemdalen i dag. Vem tror att han var nykter (han som körde Passaten alltså)
Salle:
Ett korrektare värde är 29 kilobyte. En byte är åtta bits, vilket du har räknat med, men sedan har du på lekmans vis sagt att en kilobyte är 1000 bytes. Här är då jag som programerare och som håller på med minneshantering av en annan åsikt, nämligen att 1 kilobyte är 1024 bytes.
Delar man 29700 med 1024 så får man 29,0039 vilket jag avrundar neråt till 29 kilobytes.
Men den var kul iallafall.