Wayne Gresky: Min "Ulmer Dog" finns inte med. (Grand danoise) Men hon äter 14 dl foder/dag. så hon är inte direkt billig i drift. Men och andra sidan tycker hon om att kramas, för det är verkligen nått att krama. Ser ut ungefär som på länken
Om man inte har något liv... denna valborgsmässoafton... så kan man sätta sig och kika på en kille som håller på att försöka spela GTA4 i 24 timmar i sträck. Har just nu hållit på i lite mer än 14 timmar, om jag förstod saken rätt.
JD: Haha, fantastiskt. Satt och läste artikeltexten och trodde först att de hade fångat "Banksy" på bild men när jag kollade på bilderna såg jag ju att allt var en enda väggmålning.
Per HApps: Svår fråga det där. Men det största hotet mot en kommunistdiktatur en stor, välutbildad och ekonomisk stark medelklass utan makt. Fattigdom gynnar alltid diktatorer.
Per HApps: Jobbade i Taiwan runt strax efter sekelskiftet. Blev visad runt i industriområdet på en lunch, och man berättade för mig om oron för att 'jobben höll på att försvinna till låglöneländer' och hur 'den fabriken höll på att flytta sin produktion till Kina för att öka lönsamheten'.
På nåt vänster kände jag igen tankegångarna från Svensk industri ytterligare några år tidigare.
Så nej, i Taiwan skulle det inte hända saker. Och i Tibet skulle det definitivt inte hända nånting, eftersom man har restriktioner för utlänningar där.
Läser om alla som vill att vi skall bojkotta OS i Beijing, hur dum får man vara. Så fort det snackas om bojkott så är det idrottsmännen som skall dra en lans, samtidigt som Erocsson och Hennes har tillverkning där.
Vore det inte bättre om dom flyttade tillverkningen till länder som behandlar behandlade sina landsmän lite hyggligare?
Flytta till Tibet eller Taiwan då skulle det hända saker.
mattias - 74: Min kära hustru har "tvingat" mig att grilla på altan hela vintern. Men det gör man så gärna, tyvärr är det inte samma feeling, för ölen är så j..a kall
Lumber Jack: Ser det, efter att analyserat texten noggrannare... ;o)
Clockwork Orange = underbart val!
Vikket jävla kultrum killen skulle få. PH, jag vet inte om din relation till killen ifråga, men om det inte är din son i rakt nedstigande led, är jag övertygad om att LJ's förslag skulle ge dig gott om fet-pluscreds hos gossebarnet.
Idag fanns det en liten notis i Aftonbladet "Pitt har vigselring", döm om min förvåning när texten inte alls handlade om intimsmycken. Vilken besvikelse.
Salle: Nu ska vi inte låta dina personliga konspirationsteorier komma i vägen för huvudfrågan. Nämligen att religion är en sjuk företeelse som bör utrotas. (På fredlig väg då...)