Café

Grupper · 49967 inlägg · 1048 ämnen

Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
Poffa:

Ja, ja. Jag måste väl ge dig rätt om jag vill fortsätta surfa, antar jag. Önska på.

knaskamilla: Smart...

knaskamilla:

Frisco: Tja lite om innehållet...

Frisco:

Tack, då önskar jag en bild på någon smart.

knaskamilla: Naturligtvis.

ÖNSKA!

Frisco:

Räknas det som lista om det bara är ett pris med?

Ann: Tack för förtroendet.

Jag vill se en prislista för pølse.

Paddan: LOL...
Jo ser ju att näbben är öppen...
Kanske den inte ville ha Ö-viks. korv.. :)

RödVit: Det här är en bild som tyvärr togs strax efter att fiskmåsen släppt korven, i samband med att någon sprutade ketchup på fiskmåsen.

knaskamilla: Ja, hmpf, jag har nog själv googlat, snott den och lagt den i mitt arkiv för ett bra tag sedan.......Ecuse moi då.....

knaskamilla: Oki böjer min gamnacke i skam..

RödVit:

Pah! Du får allt vänta tills du lyckas vara först med rätt bild. Här önskas det inget på sidan om.

knaskamilla: Kan jag få önska så där lite på sidan om?

Vill så gärna se en mås som stjäl en korv...

Friman SR:

Vad är detta...anklagas för att ha snott saker, när man ärligt googlat fram dem? Hmpf.

RödVit: Mja för gammal vet jag inte men inte hade han den i munnen?!??!?!? :)) Nåväl ...Frisco e segraren i detta bildrace...

Frisco: Skratt.....va ju inte den typen av napp jag tänkt mej men okej DEN va ovanlig... ...du vinner där :))Önska på...

Ann: Napp var det här.

www.mah.se/upload/10496/fisk.JPG

Friman SR: Okidoki:))
Då vill jag se en bild på ett litet barn med ovanlig "tutte" i munnen...:)

Ann: Du får önska vidare trots att jag råkade nämna "en", du var först lixom.....
Men knaskamilla var smart för hon lär nog ha snott sin båt från mitt bildarkiv, vilket jag inte tänkte på att jag hade där..........;-)

Mats Edström: nu höll jag nästan på o bli spydig....men e man smart kvinna så håller man igen kakhålet....:))

gud: Nä, livet blir så mycket lättare då...*ler*. Varför krångla till saker och ting i onödan???

knaskamilla: Jag överlåter så gärna min önskan till dej.....storsint som få...fråga Mats....:))

Mats Edström:

Jaha. Nä, jag är bara bitter över att hon hann först för att jag letade efter en bild med bara en båt på.

Mats Edström:
Det kan väl inte vara några större problem för er Moodooiter ..;)

knaskamilla: Jag tittade bara på en...träbåten och den var så vacker att dom andra skymdes...Gör som jag, använd tunnelseende!

knaskamilla: Ja *skäms* fyfyfyfyfy mej.....:))

Ann:

Men hallå, det där var ju tre båtar.

Friman SR: Varsågod.

Friman SR: Inte för jag visste vad dt var o inte vet jag om det är rätt *L*...*blond* men vassego iallafall...

Ann: Då vill jag se bild på en neppare....

Friman SR: Jamen vilken underbar bild:)))
Your wish is .....eh...someones command:))

Ann: Till och med bevis i svart på vitt.... Fast så kära ser de väl inte ut att vara...?

Mats Edström: Mhm....väntar med spänning...

Vill se exempel på sann syskonkärlek....

Ann: Helt perfekt...dessutom var ju Ylva med lite längre ner på sidan. I mina memoarer kommer jag att berätta när jag och Snygg-Ylva lurade Annika i direktsändning...

Kör på, Ann!

Mats Edström: Duger denna.....nu är det iofs flera med på den sidan men HON är där...

Jag vill se en av mina radioröstidoler: Annika Lantz, bonus om Snygg-Ylva syns på nåt hörn.

Mats Edström: tack... alltid lika rolig att se. Önska på.

Myggan: Serverad...dessutom pysslande med sin favorithobby.

Alisandali:då önskar jag en bild på en av mina favoritfigurer i den tecknade serievärlden. Han som ramlade ner i grytan med trolldryck när han var liten och som älskar att slåss med romare.

Myggan: Helt rätt , önska på .

Metal Guru: För att göra Salle glad så vill jag se en Harley-Davidson för vinterbruk , alltså inga hjul och snö .
PS , sticker iväg på hockey nu och kan inte godkänna bilden på ett par timmar .

Jäpp, Alisandali:
"Three Man Army" bytte trummis efter tre skivor, men den nye skinsbeatern och något storhetsvansinnige Ginger Baker tyckte att hans namn borde vara med i bandnamnet för att 'locka lite nya fans'.
Nu blev dock inte Baker Gurwitz Army något bättre band, utan vad eftervärlden kom ihåg var TMA's första epos, "Third of a Lifetime".

Alisandali får önska vidare.

Metal Guru: Här har du nog rätt bild .

hmm, Friman SR:
Layla med Derek And The Dominos är längre bort än Cream.
Här är enda kopplingen att Baker-Gurwitz trummis har spelat med Clapton, som var huvudpersonen i Derek And The Dominos.

Bättre upp!

Metal Guru: Då kan du få en annan förlaga....

Och för er som undrar hur man surfar när Google inte räcker till och man gillar all musik då kan jag rekommendera: www.allmusic.com/ där finns nästan allt..........;-)

Friman SR:
nej, du är på helt fel spår.

Baker Gurwitz Army är samma band som ett annat, det var bara det att då de bytte trummis ville den nya trummisen ha med sitt namn i namnet, om man säger som så...

« · 606400 · »