Ann: Du får önska vidare trots att jag råkade nämna "en", du var först lixom..... Men knaskamilla var smart för hon lär nog ha snott sin båt från mitt bildarkiv, vilket jag inte tänkte på att jag hade där..........;-)
Ann: Helt perfekt...dessutom var ju Ylva med lite längre ner på sidan. I mina memoarer kommer jag att berätta när jag och Snygg-Ylva lurade Annika i direktsändning...
Alisandali:då önskar jag en bild på en av mina favoritfigurer i den tecknade serievärlden. Han som ramlade ner i grytan med trolldryck när han var liten och som älskar att slåss med romare.
Metal Guru: För att göra Salle glad så vill jag se en Harley-Davidson för vinterbruk , alltså inga hjul och snö . PS , sticker iväg på hockey nu och kan inte godkänna bilden på ett par timmar .
Jäpp, Alisandali: "Three Man Army" bytte trummis efter tre skivor, men den nye skinsbeatern och något storhetsvansinnige Ginger Baker tyckte att hans namn borde vara med i bandnamnet för att 'locka lite nya fans'. Nu blev dock inte Baker Gurwitz Army något bättre band, utan vad eftervärlden kom ihåg var TMA's första epos, "Third of a Lifetime".
hmm, Friman SR: Layla med Derek And The Dominos är längre bort än Cream. Här är enda kopplingen att Baker-Gurwitz trummis har spelat med Clapton, som var huvudpersonen i Derek And The Dominos.
Och för er som undrar hur man surfar när Google inte räcker till och man gillar all musik då kan jag rekommendera: www.allmusic.com/ där finns nästan allt..........;-)
Baker Gurwitz Army är samma band som ett annat, det var bara det att då de bytte trummis ville den nya trummisen ha med sitt namn i namnet, om man säger som så...
Ja, ja. Jag måste väl ge dig rätt om jag vill fortsätta surfa, antar jag. Önska på.