Vem är scim, vem är scim, vem är scim? Kan du ringa in? Jag ser ingen som ser ut att ha särskilt ont på den där bilden. Eller också ser alla ut att ha ont, jag vet inte.
En kulen natt-natt-natt, min båt jag styrde på havets vågade-vågade-våg, så skummet yrde. Och vart jag sågade-sågade-såg på havets vågade-vågade-våg långt ner i djupete-pete-pete-pet en fisk jag såg och det var du!
knaskamilla: Vågadevågadevågadevågad önskan. Svårt. Och klarar ingen annan det måste du ju själv fixa fram bilden, alternativt göra femtion armhävingar. Scim kanske kan scanna ett lagkort eller nåt?
Äh, så svår borde den ju inte vara? Antingen lägger man ut en bild på Sandvikarnas forwards, eller också en bild på bandy-scim. Det är alltså en önskan som kan ha mer än en lösning.
knaskamilla: Duger Magnus Muhrén och Patrik Södergren från Sandviken som bild?
Duger den så vill jag se en bild på en leksakslastbil eller rättare sagt en replica på en lastbil som är utsmyckad med en stor fet bild på en ung Elvis.
knaskamilla: En mycket intressant felskrivning. Hur många klarar du? Könsdiskriminering gäller, femtio armhävningar för herrar, femton för damer som bildar till det. Det är väl nån brynäsare som kom, fick armhävningar och försvann?
I går klockan 08:55 önskade du dig en bild på Sandvikarnas forwards,alternativt bandy-Scim. Klockan är nu mer än ett dygn efter dennatidpunkt och det är alltså upp till bevis för din del.
Visa oss bilden, eller förbered dig på att behöva göra 15 armhävningar nästa gång vi ses.
Sorry, har en bild i datorn hemma men inte här. Jag kan göra armhävningarna framför min webcam någon dag. Fast ska det vara femton får vi dela upp det på fem dagar.
Vadå, jag har ju kapitulerat och lovat att göra armhävningar, eftersom jag inte har någon bild nu... Jag trodde förresten att det var fler forwards i bandy än vad det visade sig vara. =)
Frisco: När jag tyckte på den första gången, så fick jag upp en gammal bild på en bil med x antal personer i. Men när jag testade nu så gick det bättre.