Café

Grupper · 49977 inlägg · 1048 ämnen

Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
El Maco: Fantastiskt bra gjort. Det är klart godkänd, jag känner ju tom. personen på bilden.

Önska på.

El Maco: [url=www.hudsonhotel.com/hudson_hotel_library.html]Här är baren officiella site & bilder.[/url]

Och här kommer en bild...

[bild]www.forbes.com/images/2001/05/30/hudsonbar_245_300.jpg[/bild]

Hmmmm vad vill man se bild på dårå?!?!?!

Jo! Jag vill se bil tillverkad i Arvika.

Salle: Intressant det med bilar och Arvika. Hade faktiskt glömt bort det hela.

Tror att det är Ginetta G34 som du vill se en bild på. Här är den.
www.konditori100.se/garage/carmakes/b/g34b.jpg

Frisco: Jag hade ju hoppats få se en Indigo av Jösse Car men Ginettan gjorde dom ju också så rätt till dig.

Önsk away...

Jag önskar att få se en bild tagen under match av Södra Stå i Leksands Isstadion. En rejäl bild där man ser minst halva ståplats ska det vara.

NuMo: Om jag finge bestämma så skulle denna inte godkännas.
Orsak till detta är att det inte är under match som Frisco önskar.

Salle: Man har ju försökt att undvika att svara mest hela dagen och så påstår du att det INTE är under match han önskar. I sådana fall så är det väl rätt, eftersom man oftast gör ett tifo innan match.

NuMo: Efter vissa besväranden så lägger jag in en bild på klackan "under match" också. Jag är övertygad om att det är mer än halva klacken, den matchen.

www.superstars.nu/images/858f7779705f60e4dce10092549ffb67.jpg

NuMo: För att gardera mig så postar jag en bild där man inte har en aning om det är under matchen eller inte.

www.superstars.nu/images/48aa3a9b7c0a7edca299aa6cedbfd625.jpg

NuMo: Jag bara spammar på. Det här måste vara under matchen.

d3c3725535c9250caa2a291e4907bee4.jpg

NuMo: Skit. Snart är jag ikapp paddan och knas.

www.superstars.nu/images/d3c3725535c9250caa2a291e4907bee4.jpg

NuMo: Kunde inte hålla mig och nu måste Frisco godkänna det här. (Vakna Frisco! - Anti-Zzzz-) Leksand missar straff mot Modo. Hela Södra stå håller andan.

www.superstars.nu/images/70f108c1d932c99cfaac233c6e70e13e.jpg

NuMo: Jag tycker du får önska något. Vad som helst. Bara det inte har med Leksand att göra.

NuMo: Ojojoj.

ÖNSKA!

El Maco: Det kan visa sig omöjligt.

Jag vill se en karikatyrteckning på Håkan Loob och Huselius på samma bild.

NuMo: Superstar låter som ett Sibylla hamburgare.

NuMo: Det är möjligen inte denna bild du är ute efter? Om det är så skulle jag vilja se en elefant som står på bakbenen.

En glad fredags elefant kommer här........

Om elefanten är godkänd så skulle jag helst av allt vilja se ett foto på Mora IK's nya hockeytränare.....Om man inte tillräckligt synsk för detta så nöjer jag mig istället med en virtuell bartender.

mangan: Exakt den sökte jag, men kriteriet var uppfyllt även om dert inte varit det. - Bra gjort.

lex:

[bild]www.bartender.com/4alcohol/learn2serve/baruniversity1.GIF[/bild]

Jag vill se Stig "Stigge" Pedersen och hans 2-strängade bas. Bonuspoäng för fyrverkeri-hjälmen i aktion.

Salle: Stigge, basen, hjälmen men ingen fyrverkeriaktion.

El Maco: Åh, får jag önska? Jag vill se omslaget till Hockeynews senaste nummer. Det ska jag köpa i helgen.

El Maco: Ingen bonus till dig förutom att du får önska.

[url=medlem.spray.se/nostalgiccorner/hpbimg/1138_file2419_3.jpg]Så här kunde det sett ut strax innan din bild.[/url]

[bild]medlem.spray.se/nostalgiccorner/hpbimg/dadhemsidalogo.gif[/bild]

lex: Riktigt kul bild.. Man tackar!

El Maco: Är det denna du fiskar efter... Annars är jag rökt (fisk).

[bild]www.thn.com/upload/image/photo/1029.jpg[/bild]

Salle: Snyggare har den tidningen aldrig varit och lär aldrig bli igen. Varsågod. Du har en innestående önskan.

El Maco:
Då vill jag se om det går att uppbringa ett ZZ Top utan utmärkande skägg. OBS Inga bilder där Frank Beard inte är med och på så vis gör dom "skägglösa".

Salle:

Den där önskningen undrar jag om den går att lösa. Verkar rätt så hopplöst, tycker jag.

Sannes: Jag vet att det finns bilder där de bara är "slutspels-skäggiga" och en sån bild duger för det är inte "utmärkande" som de långskägg som dom oftast visar upp.

Kuriosa och Hockeyrelaterat fakta.
ZZ Top var både det första och sista bandet som spelade på McNichols Arena (bla Avalanches förra hemmaarena) som öppnade 1975 och stängdes 1999.

Salle:
Det här skägget är liiite mer än 'slutspelsmässigt', men speciellt utmärkande är det inte.

Metal Guru: Jag godkänner det. Men det är bara för att jag jobbat i 12timmar och är TRÖTT... Keep on önskning...

Salle: Nu har du retroaktivt blivit underkänd, bilden på Kipprusoff har blivit en Albert.

Salle:
Jag vill se boken, vars omslag numera mest är synonymt med rollspelet "Drakar och Demoner".
Vem är han, den ljuse hjälten med det mörka svärdet?

Om ni behöver hjälp på vägen så är det denna Drakar och Demoner-inkarnation jag tänker på...

Metal Guru: Armhävningsdags tror jag minsann. Eller vad säger disciplinnämnden.

Salle:
Å fan. Armhävningar?
Är ni inte heller på riktigt?

Salle:
Så albinon Elric är inte bekant, ni vet han från Melniboné..?
Kika på boken "stormbringer".

'...And in the centre of the cavern, hanging in the air without any support at all were two swords. Two identical swords, huge and fine and black... And then the runeblades Stormbringer and Mournblade were gone from where they had hung so long. And Stormbringer had settled into Elric's right hand. And Mournblade lay in Prince Yyrkoon's right hand. The swords were singing. Their voices were faint but could be heard quite plainly. Elric lifted the huge blade easily and turned it this way and that, admiring its alien beauty.'
Michael Moorcock's sword, Stormbringer, the eater of souls.

Jag vill se en ko. Som är lycklig. På sin äng.
Jag vill ha sinnesfrid.

Metal Guru:

Metal Guru: Här får du välja... =)
Du får till och med filmer... =)

Metal Guru: Som nummer 3 i kotråden visar jag just en Nifo 3.
www.minigolfsport.hu/kepek/labdak/nifo32003.jpg

Ni kanske har mer Elric hemma, om ni har lite 80-tals-metal stående i vinylbacken..?

Sannes & Tycho:
ni var samtidiga, så egentligen borde ni klunsa om vem som får fortsätta - men eftersom jag tycker Sannes kossa ser JÄTTELYCKLIG ut måste jag lägga min röst på...

Vänta nu. *Kisar i motljuset.* Det är ingen ko. Det är en kviga.
Tycho - rock on!

Metal Guru: Och Jag hade juh till och med filmer... =)

Vill ha: En student i ljusblå overall... =)

Tycho:

[Bild]www.stud.kau.se/ture/bilder/nollning98/1.jpg[/bild]

Jag vill se en bild på Lapporten.

Tycho:

Salle: Inte den ljusblåa färg jag ville ha... men det är godkänt... Skickar med en extrabild med rätt blåfärg... =)

Tycho:
Det är klart att det är godkänt - annars hade du ju måst specifiera den blå nyansen i din önskan... :0)

Metal Guru: Jag skrev ljusblå... och det är väl gränsfalll :o) I alla fall andra bilden... =)

« · 524160 · »