El Maco: [url=www.hudsonhotel.com/hudson_hotel_library.html]Här är baren officiella site & bilder.[/url]
Och här kommer en bild...
[bild]www.forbes.com/images/2001/05/30/hudsonbar_245_300.jpg[/bild]
Hmmmm vad vill man se bild på dårå?!?!?!
Jo! Jag vill se bil tillverkad i Arvika.
Frisco: Jag hade ju hoppats få se en Indigo av Jösse Car men Ginettan gjorde dom ju också så rätt till dig.
Önsk away...
NuMo: Om jag finge bestämma så skulle denna inte godkännas.
Orsak till detta är att det inte är under match som Frisco önskar.
Om elefanten är godkänd så skulle jag helst av allt vilja se ett foto på Mora IK's nya hockeytränare.....Om man inte tillräckligt synsk för detta så nöjer jag mig istället med en virtuell bartender.
lex:
[bild]www.bartender.com/4alcohol/learn2serve/baruniversity1.GIF[/bild]
Jag vill se Stig "Stigge" Pedersen och hans 2-strängade bas. Bonuspoäng för fyrverkeri-hjälmen i aktion.
El Maco: Ingen bonus till dig förutom att du får önska.
[url=medlem.spray.se/nostalgiccorner/hpbimg/1138_file2419_3.jpg]Så här kunde det sett ut strax innan din bild.[/url]
[bild]medlem.spray.se/nostalgiccorner/hpbimg/dadhemsidalogo.gif[/bild]
Salle:
Den där önskningen undrar jag om den går att lösa. Verkar rätt så hopplöst, tycker jag.
Sannes: Jag vet att det finns bilder där de bara är "slutspels-skäggiga" och en sån bild duger för det är inte "utmärkande" som de långskägg som dom oftast visar upp.
Kuriosa och Hockeyrelaterat fakta.
ZZ Top var både det första och sista bandet som spelade på McNichols Arena (bla Avalanches förra hemmaarena) som öppnade 1975 och stängdes 1999.
Önska på.