Café

Grupper · 49977 inlägg · 1048 ämnen

Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
Sannes: Du får en uppdaterande bild... ;)

Och menade du inte hotellet kommer en målad bild och en riktig bild... =)

home.swipnet.se/~w-65348/lapporten.htm
www.kullin.fotosidan.se/viewpic.htm?ID=159926

Jag vill se en bild på en stor kastrull(över 15 liter) med chili i... =)

Tycho:

Intressant bild, en bild i total mörker, hände ingenting, eller jo förresten. Datorn talade om att jag var tvungen att installera något för att se det hela.

Sannes: Det var en webkamera på hotellet...

Tycho:

Jaha, det förklarar saken, antar jag.

Jädrans, nu blev det sådär konstigt igen när jag skaulle svara på ett inlägg.

65selander:

Det var då inte lätt att se några hus på den bilden. Det ser iallafall ut till att vara väldigt fint där. Men detta är så långt upp i landet, så dit kommer jag aldrig. Inte illa om jag kommer till Malung i sommar.... :))

Sannes: Om nån vill ha en ko kan man ju inte skicka en kviga...
Bakläxa!

orion:

Det var inga svårigheter alls kan jag meddela. Jag var så inne på att Metal Guru skulle få sinnesfrid, så jag glömde bort allt annat....

Du är en fin människa, Sannes:
så jag förlåter dig för ditt tilltag.
Kvigan såg också lycklig ut, så effekten blev precis önskad.

Tycho:

Kan detta vara något som passar, tro?

Tycho:

Här är det [url=www.airstream.net/rallies/03-RockyMtn/chili%20dump.jpg]Chili i stor kastrull[/url]

Apropå Chili så kommer jag osökt att tänka på Chilepeppar. Jag vill se en bild som visar hur starka olika Chile-frukter (i enheter) är.

Sannes: Oj vad konstigt det blev där... Samma bild men 13 minuter efter. Jag skyller på att det inte kom nån grön ruta i Café-boken medans jag la in länk mm

Salle:

Då vi båda fick fram samma bild så borde den väl godkännas, eller?!

Sannes: Ja jag skrev ju dit min önskning så skulle jag vara du så skulle jag önska.

Salle:

Då skall vi in i min bransch och härja en stund tycker jag. Jag vill se en bild på en Asfalttrailer med rundbottnat flak.

Sannes: En rundbottnad var beställd och levererad...

Mats Edström:

Asfaltssäsongen närmar sig, så det var en lagom bild att börja ladda upp med.

Din tur att önska.

Sannes: Nykokt asfalt, aaaah...det är sommar det!

Apropå sommar, jag vill se den gamla bryggan nedanför restaurang Vindhem (salig i åminnelse) på Alnö. Ligger det en båt vid sagda brygga blir jag extra lycklig.

Rink rat: Gammal man blev lycklig och går nu till sängs. Önska på, min vän!

Mats Edström: Då vill jag se en bild på en "titan turbo gold", hockeyklubba (gärna en närbild). Eldebrink körde väl med en sådan runt mitten slutet på 80-talet.

Rink rat: Elde in action med en efterfrågade titan turbo gold...

lex: Nå? Vad vill du se dårå?

El Maco: Kan aldrig få nog av att se en glad bild från Globen påskaftonen 2004 när Mora IK blev klara för elitserien.

lex:
för lätt. det får nån annan ta.
;o)

lex:

[bild]svt.se/content/1/c6/19/84/54/mora_elitklart290.jpg[/bild]

Då det sket sig förra gången så vill jag se en bild som visar hur starka olika Chilefrukter (i enheter) är.

Salle: Jaja, bara du slutar tjata så visar jag väl den bilden...och några till...

Då vill jag se en bild på en orange Volvo 142.

Golgata: Nååå...?

Golgata: Det var ju en trevlig och självklart godkänd bild.
Varsågod och önska

Paddan:

Eftersom Golgata har gått i ide så ger jag nu iväg hans önskan till den som kan svara på följande fråga:

"Vad heter Bulgariens förbundskapten i fotboll?"

Poffa: Hristo Stoichkov. Gammal storspelare med ruskiga avslut.

mangan: Då vann ju du men ändå ingen bildönskning???

Salle:

Nu struntar jag i detta och önskar själv. Min önskning är en bild på en SuperPuma. Inte skorna och inte djuret, utan stålfågeln.

Poffa: Salle to the rescue(chopper)...

[url=www.canit.se/~griffon/aviation/img/ljungbyhed96/hkp10_puma.jpg]Ett stycke Hkp 10 SuperPuma[/url]

Jag vill se RareBear.

Själv så vill jag se Sveriges just nu bäste hockeyspelare...

Golgata:

Eftersom du inte skrev att spelaren skulle behöva vara hel och spelbar antar jag att det här är en helt korrekt bild:

Frisco: Då vill jag se en bild på en kille med dålig skäggväxt och som har växt till sig de senaste åren från att vara en filmare av rang till att numera vara en hyfsad spelare både i Detroit och Timrå.

Golgata: Vill inte vara en killjoy, jo förresten det vill jag. Din bild är inte på RareBear. Din bild visar en F-104 Starfighter. Även om det står "rarebear" i url-adressen så godtar jag den ICKE.

Golgata: Eftersom den knappast finns ett givet svar på den här frågan blir mitt alternativ denna spelare:

Daniel Alfredsson har i slutspelet visat en helt annan nivå än den han nådde upp till i grundserien. Precis vad man kan förvänta sig från en spelare av hans kaliber. Bäst när det gäller där, alltså. Han är visserligen "bara" tvåa i den sammanlagda poängligan i slutspelet, men har svarat för flest antal mål (7). Bara lagkamraten Niklas Andersson har gjort lika många. Att tänka på är ju att han spelat ett mindre antal matcher än Marcel Jenni, som leder.

Salle: Då gör jag ett försök att hitta rätt RareBear.

Skulle det vara rätt så vill jag se en bild på hockeyspelaren Milan Blaha.

Paddan: Blaha Blaha Blaha

[bild]www.suspo.it/img/aktuell/eishockey/blaha.jpg[/bild]

Jag vill se dagens vinnarlag i den klassiska duellen mellan Oxford och Cambridge.

Frisco:

Bäst i Sverige !.

"Zäta" har bevisat många gånger att han är den bäste !. Jag var själv och såg "Z" spela hem SHG, och när Timrå nu var kass i semi så glänste bara "Z" på banan.

Henrik Zetterberg är bäst .

Salle: Här firar de segern.

Jag vill se Ebbot i kaftan.

El Maco: Går det lika bra med klänning?

[bild]www.rockmusica.net/palsa/photos/9302ucp.jpg[/bild]

Salle: Nej.

Mer skägg, mer kaftan.

El Maco: En bild på hela gruppen, men med Ebbot i kaftan, vilket väl var det viktiga. Ja, och med skägg, dessutom.

Dream Team:Utmärkt!  Lika snygga som de är bra! Önska på du.

« · 526470 · »