Det där var tre riktigt snygga bilder som ger juryn ett riktigt hästjobb. Det blir nästan dött lopp mellan Alisandalis bild och den bild som Gud postade. Numos bild hamnar på en hedrande tredje plats. Vinnare blir slutligen Gud som väl hittat en bild på samma bil som jag googlade efter tidigare...?
gud: Ja, snabbast det var han, helt klart, men den enligt mitt tycke vackraste bilen var det ju du som postade... Likväl får jag följa ditt önskemål och be NuMo att ÖNSKA!
NuMo: Citat från reglerna i den här tråden: "om man är först med att presentera den efterfrågade bilden får man önska nästa."
Om den som önskar bilden vill se exempelvis en "snygg kvinna" och den första bild som kommer som svar är en bild på kvasthilda, har man då omedelbart rätt att önska bara för att man är först med att posta en bild av en kvinna, vilken som helst?
Frisco: Då vill jag se en bild på poängvinnaren div 1 Norra -87-88. Kan ni få med Jansson och flera Modospelare så är det bara bonus. Det måste framgå vem som är den efterfrågade.
NuMo: Vem som var poängvinnare i div. 1 Norra, 1987-88, vet jag faktiskt inte, men med tillräckligt mycket SHC-mytologi i skallen vet jag att vad som kan släcka din inre eld är en bild på brandinspektör Gert Andersson. Tydligen fyra från vänster i den övre raden här.
NuMo: Tack, jag gick på den enda verifierade Gert jag lyckades hitta. Brandförsvaret i Sollefteå skulle nog behöva några besök av "Kajan" för att bättre kunna sälja sina profiler.
Jag skulle vilja se "the greatest footballer you never saw" uttrycka missnöje med en typisk brittisk gest.
Paddan: Jag har förvirrat mig i bilddjungeln. Förr hade Sollefteå Hockey ett alldeles föredömligt bildarkiv med bilder från allehanda säsonger. Nu har man inte ens namn på lagbilderna. Håkan finns på flera bilder.
På denna står han längst till höger, överst. Nubben tvåa från vänster.
Kanske nu.