Café

Grupper · 49977 inlägg · 1048 ämnen

Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
Salle: Sorry missade den .

Magnus: Din tur igen Magnus , missade din bild förut.
Önska på , och i länken finns en Trabi.

Alisandali: Då vill jag se en bild på Robert Svehla tackla upp Dream Team duktigt! ;)

Nej men jag skulle vilja se en bild på Fritiof Nilsson Piraten statyn.

Alisandali: Varsågod och önska.

Magnus: Tack för det , vill se en Dell dator.

Dream Team: Din tur att önska , Dream Team.

Alisandali: Tack. Då vill jag se en bild på tusenkonstnären Sam Fischer hängandes upp- och ner i ett tak.

Alisandali: Självklart! Hjälten Sam Fisher som i bästa McGyverstil löser alla tänkbara uppdrag. Den senaste upplagan av Splinter Cell (Chaos Theory) är för övrigt ett grymt bra spel. Även om det är rätt svårt.

Önska!

Dream Team: Då vill jag se en bild på Al BundyS bil , eller en likadan duger det också med.

Alisandali: Du kan få både och....

Friman SR: Kanonbra bild du hittade , din tur att önska vidare.

Alisandali: Då vill jag se en bild på starthanden "segelbåtar" i Texa Hold'em...

Friman SR: Här har du par i fyror.

Alisandali: Korrekt, fast jag hade kunnat tagit hockeyklubborna istället med tanke på forumet....

Önska på...

Friman SR:Par i sjuor har ju passat bra här .
Nu vill jag se ett vykort från Borlänge ,valfritt motiv bara att det är nått i Borlänge som visas på kortet.

Alisandali: Duger denna?

Portello: Helt ockey, önska på.

Alisandali: Då önskar jag en bild på Tower Bridge.Den ska vara tagen kvällstid.

Portello: Här kommer det en styke bro på kvällen.

Alisandali: Vackert.Önska på.

Portello: Vi stannar i London och tar en till bro på kvällen.
Waterloo Bridge vill jag se .

Alisandali: Broar är tydligen populärt.

Kolla länken och se om du är nöjd.

Portello: Helt klart godkänd, och nästa önskning är din.

Alisandali: Då ska jag lämna broarna för ett tag.

Vill se en bild på omslaget till skivan : Keeper of the Seven Keys Part 1.

Alisandali: Jajjamensan, det är den jag menar.

Du blev det din tur.Igen.. :)

Portello: Jaha,,,då är det nog dags med en bil igen .
Den bilen som Helgonet körde , vill jag se.

Salle: Snygg bild, då får du köra vidare då.

Alisandali: Då jag är hungrig som få så vill jag se en stekpanna med kantareller. Dom skulle nämligen ha passat utmärkt till den Entrecote jag skulle lagat idag OM jag inte glömt att ta fram köttet ur frysen.

Salle: Här har du nått

NR_9: Inte fan blev man mindre hungrig av den men det är godkänt.

Den [url=www.samlaren.org/foto/kantareller.jpg]här bilden[/url] är snäppet värre svampmässigt dock. Man riktigt känner lukten av dom.

Salle: Då vill jag se en bild på en ljusblå Ferrari 250gt, framifrån

NR_9: Lite konstig lack på den här bilen, lacken ser ljusblå ut på huven och taket men fronten är grå.
Få se om du godkänner den.

NR_9: Den här är nog bättre , tror jag.

Tröttnar ni aldrig på den här propptråden? Med Modo i spetsen

Kronblom: Nej , det är jä....t roligt att leta bilder , prova själv och du kommer att gilla det .

Kronblom: Att det är MoDoiter som ligger i topp vad gäller inlägg i tråden är ju inget som märks eller stör på något vis. Vad den här tråden istället handlat om från start till mål är väl att på ett roligt, trevligt och humorisitiskt sätt hålla igång en diskussion. För det var väl så att tråden startades i ett läge när det mesta snacket i de olika gästböckerna låg nere? Ja, i vilket fall var det väl passande att i det läget hitta på något som skapade lite action härinne, även under lågsäsong.

Dream Team: Hmm, önska på , jag lämnar över stafettpinnen, trevlig bild, men det var inte den jag tänkte mig, duktigt, din tur! mm, fin buss!
Jag är trött på denna tråd och finner inte den på ett roligt, trevligt och humorisitiskt sätt hålla igång en diskussion
Nä, det börjar likna proppafton med fantasibrist i detta forum

Synd att jag är en tönt och inte kan komma på nån ny tråd i nuläget.

Kronblom: Sen bli man ju innntlelllekuellara oxå. ja smart, man lär är sig saker och man får en viss datavana....... Fast ibland så fattar jag inte att inte folk goooglar, de e ju så lätt ena.... Men det får hjärna var mer en att Googla och söka bilder... lite knorrigtdekdektivarbete innan man e framme vid funnen bild lixom...... Ja, vi e ena lite lättroade.....

Kronblom, platespottar du???? Jag vet inte men jag platespottar och jag tror det är samma männskor som bildgooooglar... Kan det vara så??? Man vill lixom finna nått... Hur många platespottar egentligen??? Jag vet att det är många, spana in denna sighten nedan så får du och alla andra bilda er er egen uppfattning:

www.platespotting.com/ps/

Platespottar man så startar det hela på 001......;-) Akta Er, det kan vara ett gift.....;-)

Friman SR: jaaaa, jag önskar mig en bild på en volvo!

Kronblom: Alla har vi förstås rätt till den uppfattning vi tycker passar t.ex den här tråden och vad för tok den nu syftar till. De flesta nöjer sig nog med det. Ingen har dock bett just dig att vare sig läsa eller uttrycka någon slags analys för vad nu din uppfattning må vara i det här fallet. Det är förhoppningsvis inte heller någon som tvingar dig att läsa här om du nu absolut inte vill.

Dream Team: Trodde det var ett allmänt forum och att man kunde komma med en åsikt. Du är syrlig du som kommer med en kommentar som "Ingen har dock bett just dig att vare sig läsa eller uttrycka någon slags analys för vad nu din uppfattning vara i det här fallet." Halvynkligt att det ska komma från en Moderator, kan jag tycka.
Men nu har ju ingen bett mig om vad jag ska tycka

Proppa på, din tur!

Kronblom: Mitt moderatorskap hos TIK har inget att göra med att jag uttrycker min åsikt i någon bok här på Hockeysnack. Den moderator det berör är välkommen att plocka det jag skriver om jag passerar nån gräns. Jag ville bara uttrycka en synpunkt på det du skrev, men kanske var jag lite väl hård i mitt ordval, det var inte meningen. Den här tråden måste ju trots sin oundvikliga mängd av tråkiga upprepningar ändå ha någon poäng då den är den längsta tråden på hela HS. Det går i och med detta kanske inte att hitta någon ytterligare nivå vad gäller utveckling, om det var det du syftade på..? Dock verkar väl merparten av skribenterna rätt nöjda. Ja, eftersom att jakten på att "hitta bilden" fortsätter dag ut och dag in...

Kronblom: Jag vet varför det har skapats ett Café... Vad ska Du hit och göra om du inte vill leka lite??? Här är vi nakna utan hockeytröjor på... Men vad faan, hitta på en egen lek om "Hitta Bilden" retar dig och du ändå ska hit...

Friman SR: Jag vet oxå varför det det har skapats ett cafe, det var inte det den här diskusionen gick ut på. Det vat just det att det börjar bli så uttjatat med Hitta bilden. Kommer inte på nåt eget för stunden (8^(/)

Kronblom:
Charmen med hitta-bilden-tråden - tycker jag - är att det funkar alldeles utmärkt att släppa den för en dag, en vecka eller whatsoever - att kanske inte läsa alls, eller slöskumma - för att sedan, när tid finnes, eller en bild tillfrågas som engagerar - tända på alla cylindrar. Och ändå inte egentligen förlorat nånting.

Om jag nu tycker att detta är skoj är det ingenting som du behöver lägga dig i, precis som du skulle ogilla att jag kom hem till dig när du avnjuter just din favoritsåpa, ställer mig ivägen för tv:n, och påpekar att nu börjar väl Paradise Hotel (byt ut mot din egen favorit) bli riktigt uttjatat.

« · 579586 · »