Café

48286 inlägg · 1042 ämnen

HS - summit 2009

1158566 · » Till forumet


Sv: HS - summit 2009
Bolivar:

Jag tror jag skall försöka komma, beroende på när det blir.
Kommentera

Sv: HS - summit 2009
slashpuppie: Jag är med i år också om det blir nåt.
Kommentera

Sv: HS - summit 2009
Alisandali: Förra året kundjag ju inte komma, men det hade ju varit kul. Men jag antar att det ska va i El Stockholmo...
Kommentera

Sv: HS - summit 2009
difzi:Som det ser ut nu tycker jag att vi kör nått liknande som förra året i Stockholm , och vi behöver ju inte lägga ner allt för mycket tid på det .
Så nu undrar jag vilka här inne på HS är intreserade på ett litet party i sommar ???
Kommentera

Sv: HS - summit 2009

knaskamilla:

Ja, ställen finns det många att välja mellan, frågan är ens om det är värt att diskuttera då ingen är intresserad av att komma?

Kommentera

Sv: HS - summit 2009
difzi:

Eller Härnösand. Där bor ju både vettiga människor och sådana där som gjort felval.
Kommentera

Sv: HS - summit 2009

mattias - 74:

Därför ska vi köra på kramfors, typ lika långt och "neutralt" ;)

Kommentera

Sv: HS - summit 2009
 mattias - 74: Hmm.. ja, att det är närmare och enklare att ta sig dit än till Sthlm, kanske? ;)
Kommentera

Sv: HS - summit 2009
difzi:

Ö vik ? Undrar vad timråiterna anser om det :)
Kommentera

Sv: HS - summit 2009

Metal Guru:

Sundsvall eller Örnsköldsvik är ju bra platser. Sedan går det bussar från både städerna dit, ganska behaglig resa :)

Kommentera

Sv: HS - summit 2009
difzi:
Stockholm är ju inte riktigt navet HS snurrar kring, även om det är betydligt lättare att ta sig till än remote Kramfors - för en som varken bor i nån av trakterna.
Kommentera

HS - summit 2009

Tänkte höra om det fortfarande finns någon form av intresse för en summit denna sommar?

Denna gång ska vi nog satsa på en bättre plats än Stockholm, jag börjar överväga allt mer om inte Kramfors vore den utlimata platsen?

Kommentera

1158566 · »