Någon som kommer ihåg om det var Iron Maiden som hade en koncert på TV1000 tillsammans med en som trollade och gjorde illusioner mm? Vad hette i så fall den koncerten och någon som vet om man kan köpa den på nätet någonstans?
70 Rodrigues: Eller Nightwish eller Sonata Artctica. Finsk hårdrock när den är som bäst. Bättre än Queensryche. Även Lordi är bättre, delvis för att jag inbjöds till deras efterfest sedan de hader spelat i Tornio och jag vet hur de ser ut utan maskerna samt vet vad alla i bandet heter.
Friman SR: Ja tänk även på detta... "If I stay it will be trouble, if I go it will be double, should I stay or should I go"... Just det, The Clash ska alltid finnas i skallen ju.........;-) Rock on.....
"En dag e fin och nästa är svart, ska jag stanna eller ska jag gå??? Livet är sådant, hav alltid The Clash i skallen, då kommer ni långt när ni tänker efter........Rock on......
Metal Guru: Golden Earring, Hollands enda rockers kanske??? Focus är för mig för mycket jazzrock och Golden Earring duger gott som rock'n'roller's.... Kan jag ha glömt några jarmanta band från Holland kanske???
Och i väntan på att någon skapar en musikbok, gör jag en tråd.
Golden Earring | Radar Love | 1973
Så har har jag aaalidrig tänkt mig den här låten... Hahahaha...
Och jag tror banne mig att om den är som jag tror; en konventionell 'video' regisserad av Earrings Themselves från 1973, så är det både nyskapande och innovativt...