{8225}: Japp. Men man måste hålla barnasinnet kvar i alla fall. Och sedan kan man se tillbaka och minnas, lite hjälp att minnas gamla dagar får du här av mig.
Förlåt om jag avbryter denna tråd men vill bara meddela att världens bästa Thåström skall ut på turne igen i vår och besöker b.la Falun och Västerås som jag siktar på att få biljett till ;)
{8225}: Undra om inte var dom som förändrade poppens pysmys till lite hårdare och vulgärare språk , och framtoningen. Kultur bärare blev dom och bra .. alltid bra med en skön framtoning .
{8225}: Så var det för mig också , först på senare tid i 30 års ålder började jag lyssna på dom . Sedan kommer jag ihåg när jag (15 år) hörde en låt med dom på parken i Sundsvall ” Disco” var det där , Honkytonk Women ..kändes som det var den bästa låt jag någonsin hört . En bra grupp
{8225}: Parken i Sundsvall hade två dansbanor inomhus där det var det ”Disco jockeys ” som spelade musik (ingen levande musik ) Det var ett bra ställe och mycket tjejer.
{8225}: Du ..det var en skiva dom spelade fattar du väll .. 🧐 Vi hade varit på trav före på Bergsåker och vunnit lite pengar , buss dit och buss hem till Timrå och gick ifrån Timrå hem ca:9km , det var hårda tider då !
www.youtube.com/watch?v=n2jin0eOhCU