Café

Grupper · 50051 inlägg · 1048 ämnen

Roliga länkar

Sv: Roliga länkar
Salle: Abslut , dom nya länderna ställde till det lite .

Alisandali: 109 av 111... Det är dom där nya länderna på Balkan som ställer till det. Det var bättre på Tito's tid när alltihopa hette Jugoslavien.

Sannes:94 av 111 poäng fick jag .

Ingen rolig länk, men den talar iallafall om för mig hur dålig jag är på geografi.
Hoppas att länken fungerar bara...

Chansa inte!

Vacker bild of the day. NASA.

antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/

Ni som tröttnat på vanliga sökmotorer som Google, Altavista och vafan allt nu heter, kan ju pröva denna, eh, banbrytande utveckling i ämnet.

Paddan: Del två ser ut så här. Inte lika bra ljud- och bildkvalitet, men mer folk som hoppar.

Metal Guru: De sjunger "Hey Eintracht Frankfurt"

Om jag även kikar på filmens titel, får jag mig svaret skrivet i ansiktet:
Titel: Pippi Langstrumpf Stadiontest.

JD:
men förihelvete, sjunger dessa tuffa killar verkligen "Här kommer Pippi Långstrump, här kommer faktiskt jag..."

JD: Är det de där man kallar "Tunggung" ?

Snacka om att få läktaren att gunga...

Salle: Det är ju amerikanskt ju, så där funkar inte verkliga livet och tur e ju det.....;-)

Dream Team:
KLockren =P
Om någon skulle gjort så mot mej hade jag klippt till två likadana på min trädgård ;)

Den här var lite kul, och fyndig, på samma gång:

"Att leva efter mottot "älska din nästa" kräver ju sitt från dig, att hata sin granne kräver en bra trimmer"

Salle: Pållarna var starka..... Man kan ju undra om de skulle palla för en 747:a som gasar på lite...

www.youtube.com/watch?v=DFP4xl0V0mk

Bara en uttjänt truck men ändå...

Sen kan man undra om detta då verkligen har hänt:

www.youtube.com/watch?v=xgjHfOQrLdQ

Man bör nog kolla om hotellet kanske ligger lite för nära flygplatsen innan man åket till St Marten kanske...;-D

Paddan: Fantastiska saker händer (och fötter).

Det är väl lite av detta som inleder boken Stark av Stephen King vill jag minnas.

Paddan:

[url=

www.youtube.com/watch?v=gZZayp59WRk]Ja pålarna verkar ju rätt hållbara...[/url]

Salle: Verkar som att de plockat bort videon från det där reportaget, som jag läste tidigare denna vecka, eller så såg jag tokigt. Dyra reparationer på bilarna lär vissa ha fått i varje fall

Nåt för busstorget i Ö-vik?!?!

[url=www.manchestereveningnews.co.uk/news/s/223/223159_car_wrecked_by_popup_bollards.html]Read the signs stupids...[/url]

Riktigt imponerande och oerhört effektfull videoprojektion på em byggnad.

Lite film om och med Bravias nya reklam där de "färgbombar" ett helt höghus i Glasgow.

Petey21: Det där var grejjer det, inte sånt skit som gnottarna, teletubbies eller byggare Bob som visas nu för tiden (8^(/)

Staffan och Bengt i högform, nostalgi på högsta nivå! :)

www.youtube.com/watch?v=HNHgTp848zg

Kanske en gammal länk, men skön replikväxling reklamvägen mellan Audi, BMW, Subaru och Bentley.

OK, jag lovar att aldrig mer klaga på att vägen mellan Fagersta och Ludvika har lite gropar i asfalten - det kunde ha varit värre...

ueba.com.br/forum/index.php?showtopic=23632

Per HApps: Jag menar det.. ;-)

Dream Team:
Om man inte visste vem karln är hade man ju knappast gissat på att han är Stallchef i F1, :))

Per HApps: Hahaha... ibland får man tillfälle att skratta lite mer än annars. Det här var ett sånt tillfälle.. ;-)

Salle: Iggy´s rider är en väldigt underhållande läsning

Salle: Han till vänster eller höger? ;-)

Lars nu äter du upp all potatis...
1,7kg potatis på tallriken är nog något han inte önskar sig när han vill ut och leka istället.

65selander: Kolla in knölen... Vilka j-a chips det skulle bli av den.

[bild]www.na.se/bilder/nabilder/stora/1052090_1.jpg[/bild]

Bra gjord oavsett vilka klubbar som är med ;-)

Lumber Jack: lite åmgerfull... Hade det varit en småhandlare från gamla T3 så hade han fått spraken för länge sedan. Eller så hade dom gett honom en tjänst i Afganistan och röjt undan han där ;-)

65selander: Du tror inte att Stigsson bara är lite ångerfull och mår dåligt för att han inte kan tygla sina lustar?

Stigsson: Jo han är ett diskussionsämne på jobbet. Damen är väl inte helt oskyldig men saken hur han hanterar H-papper är värre.

Skulle vara roligt att få veta om det fanns dubbel-ramade papper hemma också (KH)

FM lade ju ner förundersökningen i somras ang papperna och bara det var skandal tycker jag.

Stigsson: Jag har av någon anledning tänkt på dig då och då idag...

Fan va jag mår dåligt när sånt här händer!

El Maco: Jag är så jäkla svar för schyssta dansörer. Snart är det helg!

Inget går upp mot en trevlig lagbild!

JD: Va f..n. Det var väll sörsida vägen ? Väg 305 eller vad den heter.
Jag kommer ihåg när Kerstin Sahlin stod med bilen hängandes på underedet, klockan var 2 på natten , nere i Nedansjö efter att ha dansat på Vårbacken. (Så här i efterhand kan man ju fundera varför hon körde sörsiavägen? )
Gick ju inte att väcka någon bonde då för att få traktor hjälp.
Så det vart skjuta och försöka dra med Chevan, vilken hade för många hästkrafter för att få bakhjulen att greppa i backen.

Men roligt hade vi. ( c :

JD:
Jojo, mellan Kvissleby och Sundsvall har man åkt några gånger. Tror du tyvärr missuppfattat saken, i övriga Sverige tycker vi det där är en dålig väg.

Jag ska aldrig mer klaga på vägarna i Sundsvall.

Who is Keyser Soze? He is supposed to be Turkish. Some say his father was German. Nobody believed he was real. Nobody ever saw him or knew anybody that ever worked directly for him, but to hear Kobayashi tell it, anybody could have worked for Soze. You never knew. That was his power. The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist. And poof. Just like that, he's gone.

« · 783450 · »