Ni som tröttnat på vanliga sökmotorer som Google, Altavista och vafan allt nu heter, kan ju pröva denna, eh, banbrytande utveckling i ämnet.
Om jag även kikar på filmens titel, får jag mig svaret skrivet i ansiktet:
Titel: Pippi Langstrumpf Stadiontest.
JD:
men förihelvete, sjunger dessa tuffa killar verkligen "Här kommer Pippi Långstrump, här kommer faktiskt jag..."
Det verkar bli tuffare och tuffare att dejta...
[url=www.heavy.com/heavy.php?videoPath=/content/conagious_db/flash_video/consent]Consent[/url]
Den här var lite kul, och fyndig, på samma gång:
"Att leva efter mottot "älska din nästa" kräver ju sitt från dig, att hata sin granne kräver en bra trimmer"
Nåt för busstorget i Ö-vik?!?!
[url=www.manchestereveningnews.co.uk/news/s/223/223159_car_wrecked_by_popup_bollards.html]Read the signs stupids...[/url]
Lite film om och med Bravias nya reklam där de "färgbombar" ett helt höghus i Glasgow.
[url=www.collegedowntime.com/media/movies.php?title=indian-thriller-video]Wacko Jacko kom tillbaka. Du är förlåten, nästan.[/url]
Salle: Han till vänster eller höger? ;-)
Lars nu äter du upp all potatis...
1,7kg potatis på tallriken är nog något han inte önskar sig när han vill ut och leka istället.
Stigsson: Jo han är ett diskussionsämne på jobbet. Damen är väl inte helt oskyldig men saken hur han hanterar H-papper är värre.
Skulle vara roligt att få veta om det fanns dubbel-ramade papper hemma också (KH)
FM lade ju ner förundersökningen i somras ang papperna och bara det var skandal tycker jag.