Detta är ingen länk, men lite roligt var det. Jag fick det skickat till mig i ett mail, och lyder som följer:
En språklärare försökte förklara det här med tinget ''kön'' för sina elever.
Meanwhile får ni nu här ett tvättråd.
(OBS! Bilden kan vara känslig för sexistiskt likaberättigande.)
65selander: Dessa VW-bussar har sexcylindersspisar med minst en turbo, hjulupphängningar och bromsar från Porsche. Den svarta som syntes i din 1:a film och även syns i den andra har en 4.0 liters biturbo och ca 550 hk. Den går ibland som Ringen-Taxi där man kan betala och få åka ett riktigt snabbt varv runt den klassiska Nord-slingan i Eifelbergen.
Det kan man även få göra med Sabine Schwartz i hennes BMW M5. Sabine är väl annars i Sverige mest känd från TV-serien Top Gear när hon försöker pressa en Diesel-Transit runt Ringen under 10 min och missar med några sekunder bara.
65selander: Självklart vill alla vara som Kung Timmy och köra en [url=
www.youtube.com/watch?v=EWLFGPl1Kdk]folkabuss[/url]. Helst skall det vara kommunalvarianten (dubbelhytt & flak).Alla: Inlägget bryter inte mot några regler som jag kan se det. "Påhopp på personer eller grupper" är mer tänkt som påhopp på personer och grupper inom HS.
Det kommer dock inte bli så att bumfights eller snuff kommer tillåtas, då sådan filmer är direkt olagliga enligt svensk lag.
Personligen tycker jag filmen är förkastlig och helt humorlös. Den är kvar, liksom den diskussion som varit hittills huruvida den ska tas bort eller ej. Vidare kommentarer i gästboken angående just detta kommer dock att tas bort. Har ni fortsatt lust att disskutera detta mellan er så gör det via mailfunktionen på HS. Har ni några åsikter angående mitt beslut i frågan kan ni alltid maila mig.
Salle:
Men hallå eller..Kom in i matchen..Även du måste ha sett värre saker än att två dvärgar fejkslåss..??
jag kan ta upp ett annat exempel..Ta valet som var för drygt två månader sedan!! Där klagades det som fan på det röda blocket och givitvis det blå blocket Och inte faan pep du om något som "påhopp på person eller grupper"..
Ta detta för vad det är..Ett fejslagsmål mellan två väldig korta personer..
Det måste finnas annat du kan lägga din energi på?? Fred på jorden ?? Eller kanske den globala miljön??
gud: Ja jag kräver att inlägget skall bort för det har inte här på HS och kanske speciellt i Cafeet. Det Jerry Springer håller på med i sina program strider helt och hållet med denna regel för Café-boken.
"påhopp på person eller grupper"
Släpps detta så är det fritt fram att länka till bumfight och annat dylikt.
OM man ändå vill titta på sådant så är det alltför enkelt att hitta det som synes.
mattias - 74:
Haha..Ett sånt fejkat slagsmål var det ett tag sedan man såg..
Bort skriver en..En annan tycker att det är en låg humor..Intressant att se vad Moodoit moderatorerna kommer att göra med tanke på att en moodooit mer eller mindre kräver att ditt inlägg med länken ska bort..
Med tanke på vad skit som avhandlas i denna GB så är inte ditt inlägg/länk ett större problem..
mattias - 74: Jerry Springer är inte underhållning. Inte heller hans sätt att provocera fram bråk mellan individer.
Detta är inte ett dugg bättre än bumfights och dyl.
Bort skall det anser jag.
Detta är en roligare länk. Iofs många fejk men ack så många ofejkade.
Såg faktiskt en sån dekal på en bil i Farsta. Och Ja, bilen stod inte bra parkerat.
[url=iparklikeanidiot.com/]I park like an idiot[/url]
Trots allt jag sagt om Malmö genom åren så är nog inte dom där danskarna så dumma ändå.
[url=bubblare.se/who_wants_to_be_a_millionaire_winner/]Sådär lagom kaxig kille på amerikanske Vem vill bli miljonär[/url]
"Hela jordkula e ju full me gobbaflarnar som tuggar å syltar på allt som har två ben å tuta för att få klämma dit sin lilla böngrodd å spilla sitt gobbagegg."
Lumber Jack:
...och den gav i sin tur 'Mor i skutan'.
"miin tuta e nog ren så det står se. men länsmansjävelskärringas tuta skulle han no' gasa blank innan han stylta runt o skvätte bläck på tvättat fölk!"
Vad får man om man korsar en SAAB med en bastu?