För Er som missat denna,,,, Gå in på www.google.se och skriv "failure" i sökfältet och tryck på knappen "Jag har tur"........hihi lite fräckt var det allt??? Man kan undra hur många sådan här grejer som finns planterade i diverse applikationer av programmerare eftersom det dyker upp lite sådanhär då och då.......
65selander: Äh, den intressanta sökningen på "big dick" verkar vara borttagen från Google. Tidigare var första länken på Google en länk till NHL-spelaren Richard Park
Herminator: tjiisus vilken otäcking. Jag satt och våndades med fredrik så att jag tillslut slutade andas. Morgongängets avmaskering räddade livet på mig med nöd o näppe :-o
Hmm, Stigsson: den där polisbilen ser farligt lik ut den bil jag körde omkring med i Mora nåt år, innan jag flyttade avsides. Men det var en Ford och inte en Saab. Men å andra sidan hade den en bakvänd Saab V4-motor i sig - så denna bildserie kanske bara är en nyinkarnerad form av min bil?
Helg Ernest: nää, inte kul. Fnissar mera åt mina egna vurpor i skrivarkonsten. När ska jag lära mig att kolla efter vad jag knakkar ner utan att det alltid ska bli till en kakka...
Hittade en ny video med Linda Bengtzing :-)
Kanske lite vågad..