mangan:
När ni ringer er GPS, hur förklarar ni då var ni är nånstans om ni inte vet det? För om ni redan visste behövde ni ju inte någon vägvisarhjälp.
Lite orienteringens moment 22, typ.
Linnea:
Om jag vet var jag startade, och vet vart jag ska brukar jag inte behöva GPS.
(ja, jag vet precis hur ni menar - så ni behöver inte förklara noggrannare WWS GPS)
Albert Hall: Hmm, var Micke Ljungberg också scientolog precis som Tom Cruise? Själv tycker jag att Änglar och Demoner var en bättre läsning än Da Vinci koden, fast den senare var ju mer kontroversiell.
Nä, om man kanske skulle ge sig på Bibeln, Maos lilla röda och Taxeringskalendern. De sägs ju vara riktiga kioskvältare de också.
Susan Fletcher fångas i en härva av hemligheter och lögner, och hon slåss för att rädda NSA som hon har ett starkt förtroende för. Efter att ha förråtts av alla får hon inte bara slåss för sitt land utan också för sitt liv. Till sist förstår hon att hon även slåss för att mannen som hon älskar ska få behålla livet.
Org. titel: Digital Fortress"
65selander:
GPS är underbart - i händerna på en som kan hantera utrustningen.
I Sverige kör jag endast efter Lantmäteriverkets gröna karta, och älskar när det byggts nya vägar så man ger sig rätt ut i spenaten.